بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ دی ماه ۹۸؛

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان آمل/سارق قطعات خودرو‌های راهسازی در محمود آباد دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 
کشف مواد مخدر در شهرستان آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.

اوافزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، در یک عملیات ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در شهرستان آمل دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در ادامه این عملیات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سارق قطعات خودرو‌های راهسازی با  ۶ فقره  سرقت در محمود آباد دستگیر شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال وقطعات ماشین آلات و خودرو‌های راهسازی در محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی بخش سرخرود این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: با هماهنگی‌های قضایی، متهم مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره قطعات خودرو در این شهرستان اقرار کرد.

اوبا اشاره به کشف ۵۰۰ میلیون ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق حرفه‌ای منزل در محمودآباد دستگیر شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۹ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

کشف ۵ فقره سرقت منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی، گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار