بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ دی ماه ۹۸؛

کشف ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در سوادکوه شمالی/ دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۱۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در یک عملیات ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز از کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه ره آورد مواد مخدر تزلزل خانواده ها، ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی است از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم در شهرستان بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف خودروی متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه پدیده شوم موادمخدر مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است بر همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی تاکید کرد و از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۷ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۶ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و متهمان تحت تعقیب محاکم قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۲۹ موتور سیکلت و ۱۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب جنگلی در بخش دهفری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: ماموران با انجام گشت‌های انتظامی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و ۲ دستگاه اره برقی از خودروی متهمان خبر داد و افزود: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.