شهید قاسم سلیمانی تمام طرح‌های آمریکایی‌ها را که در حال انجام بود بر هم زد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپهبد شهید سلیمانی خواب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را با اتحاد بین تمام قوم‌ها و قبیله‌های سنی و شیعه برهم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپهبد شهید سلیمانی خواب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را با اتحاد بین تمام قوم‌ها و قبیله‌های سنی و شیعه برهم زد.

سردار مرتضی کشکولی اظهار داشت: سردار سلیمانی خواب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را با اتحاد بین تمام قوم‌ها و قبیله‌های سنی، شیعه برهم زد و مانند سحر باطل کن، تمام طرح‌های آمریکای‌ها را که در حال انجام بود بر هم زد.

او افزود: آمریکای جنایتکار قدرت مادی برتر دنیاست و بعد از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۸ ساله برای کنترل انقلاب اسلامی و جلوگیری از صادر نشدن آن به سایر مرز‌ها دست به کار شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: طرح تجزیه کشور‌های اسلامی از جمله طرح‌هایی است که قرار بود در زمان رژیم سابق انجام شود و حتی شاه در زمان فرارش از ایران با لحنی تهدید آمیز آن را بیان کرد.

او  بیان کرد: طرحی که همه دنبالش بودند انجام نشد و دشمنان ایران و اسلام در زمان جنگ تحمیلی برای انحراف انقلاب تلاش کردند تا بتوانند توسط صهیونیست‌ها این نیت شوم خود را به سرانجام برسانند، اما محقق نشد و در سال ۲۰۰۱ با حمله به برج‌های دو قلو در آمریکا و با تغییر تاکتیکی از سطح راهبرد به سطح و شعار مبارزه با تروریسم شروع به دشمنی علنی علیه نظام و انقلاب ما کردند.

سردار کشکولی خاطر نشان کرد: آمریکا با حضورش در افغانستان و ایجاد پایگاه‌های زیاد در این کشور و همچنین حضور نظامی در عراق قصد داشت تا به ایران لطمه زده و خودش همه کاره منطقه شود، آن‌ها با نقشه‌های زیاد و تاکتیک‌های نظامی و غیر نظامی وارد عمل شدند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به راه انداختند و مردم را درفشار و تنگنا و تحریم قرار دادند، اما باز تیرشان به سنگ خورد، چون کسی مثل سردار سلیمانی در منطقه بود.

او اظهار داشت: سردار سلیمانی توانست در خاورمیانه امتی واحد ایجاد کند و سوریه، لبنان و عراق را در کنار هم با یک هدف واحد قرار دهد این شهید والا مقام به جز علم و دانش نظامی یک سیاستمدار مسلط به مسائل منطقه بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: سردار سلیمانی در کنار سید حسن نصرالله، فرماندهی تمام جنگ‌های منطقه را به عهده گرفت و با لطف خدا و حمایت‌های رهبر و همت حزب الله و مجاهدین پیروز میدان شدند.

او عنوان کرد: وقتی دشمن دید تاکتیک نظامی و جنگ جواب نمی‌دهد گام دوم خود را با نام مبادلات اقتصادی برداشت و با این نیت که می‌خواهیم بین عرب‌ها و صهیونیست‌ها رفاه اقتصادی ایجاد کنیم وارد صحنه شدند و شخص ترامپ الحاق قدس شریف و الحاق بلندی‌های جولان به دست اسرائیل غاصب را تصویب کرد.

سردار کشکولی تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای حضورشان در عراق و افغانستان ۹ هزار میلیارد هزینه کردند و، چون چیزی عایداشان نشده بود به فکر از هم گسسته کردن امت اسلامی افتادند به همین دلیل جنگ مذهب علیه مذهب را شروع کردند و داعش یکی از همین نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها بود که به دست سردار سلیمانی بزرگ و دلیر از هم پاشید.

او  ضمن اشاره به نقش سردار سلیمانی برای ایجاد امت واحد اسلامی در خاورمیانه گفت: آمریکا وقتی دید در منطقه منزوی شده و تنهاست از ترس قدرت نظامی این منطقه و از ترس موشک‌های مجهز لبنان، سوریه و عراق بدون هیچ بهانه‌ای دست به اقدامی ناجوانمردانه کرد و سردار عزیز ما را به شهادت رساند، اما غافل از این که اگر ما بخواهیم می‌توانیم پایگاه‌های کشور آن‌ها را که در اطراف ما قرار دارد به راحتی هدف مجهزترین موشک‌های خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: پایگاه‌های کشور آمریکا یک فرصت است و همه در تیرس صلاح‌های ما قرار دارند و آن‌ها خودشان این تهدید را به فرصت تبدیل کردند چرا که مشاعرشان را از دست داده‌اند. آن‌ها با ترور سردار ما به مقصودشان نخواهند رسید.

او  گفت: همه مردم ما امروز در عزای حاج قاسم عزادار هستند، اما او تنها به شهادت فکر می‌کرد و هدفش ایجاد ملتی متحد بود. امروز هم که اینجاییم می‌گویم راهش را ادامه خواهیم داد و جانشینش را همراهی خواهیم کرد. مردم ما و جوانان ما همه حاج قاسم سلیمانی‌اند و خوب است که اندیشه‌های ایشان را منتقل کنند.

سردار کشکولی با اشاره به خدمات سردار سلیمانی در شدیدترین برهه از زمان در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دشمن می‌خواهد اتحاد ما را از بین ببرد، اتحادی که سردار سلیمانی به خاطرش شهید شد بیایم با حضور صد در صدی خودمان و حضور پای صندوق‌های رای ادامه دهنده راه این شهید باشیم و مشکلات اقتصادی را بهانه‌ای برای شادی دشمنان اسلام نکنیم. قدر ملت و رهبر و کشورمان را بدانیم و فریب دشمن را به ویژه در فضای مجازی نخوریم، ان شاءالله صبح پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار