استاندار تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی:

انتقام ما این است که وحدت، همدلی و انسجام را در کشور بیش از گذشته حفظ کنیم

محسنی بندپی گفت: اولین گام در انتقام از دشمن حفظ انسجام و وحدت ملی و ایجاد اشتغال برای افراد مستعد است.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت، اظهار کرد: حضور بیش از ۴ میلیون جمعیت استان تهران در تشییع پیکر سردار دل‌ها نشان دهنده این است که این سردار رشید اسلام امنیت را نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه به ارمغان آورده است به طوری که در سایه این امنیت، رفاه و همدلی بیشتری نسبت به قبل در کشور شاهد هستیم.
 
او ادامه داد: امروز مردم انقلابی تهران و اقصی نقاط کشور با حضور خود در تشییع پیکر این سردار عزیز نشان داده‌اند که در مقابل توطئه‌گری دشمنان به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد و اگر پرچمی از دست عزیز و سرداری بیافتد بنابر فرمایش رهبری سردار سلیمانی‌های زیادی در مکتب اسلام و ایران پرورش پیدا کرده‌اند که این پرچم را در دست می‌گیرند و از دستاورد‌های انقلاب و امام و همچنین خون شهدا پاسداری می‌کنند.

محسنی بندپی گفت: پارلمان عراق اخراج نیرو‌های آمریکایی از خاک این کشور را به تصویب رساند و پیشنهاد‌های دیگری مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک کشور عراق با آمریکا در دست بررسی است.
بیشتر بخوانید: حمایت سردار سلیمانی کمک کرد تا بتوانیم حلقه تحریم ها را بشکنیم

استاندار تهران افزود: همه آزادی‌خواهان دنیا و حتی اروپا می‌دانند که آمریکایی‌ها حاکمیت دولت عراق را نقض کرده است و شخصی که در رده دوم نظامی کشور بوده به صورت وقیحانه و حتی عاجزانه به شهادت رسانده است این کار دشمن به نوعی ترور کور دولتی محسوب می‌شود.

او افزود: حضور حداکثری مردم در تشییع پیکر سردار رشید اسلام پیام‌های زیادی برای ما برجا می‌گذارد.

محسنی بندپی اضافه کرد: یک انتقام این است که وحدت، همدلی و انسجام بیش از گذشته حفظ شود و باید شرایطی در کشور فراهم شود تا ما شاهد یک انسجام ملی در زمینه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشیم و باید شرایطی فراهم شود تا بنابر فرمایش رهبری در نامگذاری امسال به نام رونق تولید اشتغال و تولید باید افزایش پیدا کند.

استاندار تهران بیان کرد: ما باید در اولین گام با حفظ اشتغال شغل‌های جدیدی را برای عزیزان و به خصوص افراد مستعد و نابغه در کشور فراهم و زمینه فعالیت آن‌ها را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.