قم آماده برگزاری مراسم میزبانی از سردار دل ها

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اقدامات ویژه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اطراف آن انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، یادآورشد: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه این مراسم را فراهم کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از زائرین از شهر‌های دیگر برای شرکت در این مراسم وارد قم شوند،یادآورشد: در این فرصت کم دو ساعته هم به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا همه بتوانند در مسیر حرکت کرده و از مراسم استفاده کنند.

قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم در ادامه یکی دیگر از محدودیت‌های تردد را شامل ۵۵ متری عمار یاسر، ابتدای تونل غدیر به سمت حرم مطهر و همچنین از بالای تونل نیز از تقاطع عمار یاسر، خیابان انقلاب به سمت تقاطع مجتمع ناشران دانست.

قیصری تصریح کرد: از تقاطع حجتیه به سمت چهار راه شهدا، میدان روح الله، تقاطع ناشران و بالعکس، از تقاطع سجادیه به سمت میدان معلم نیز محدودیت اعمال شده است.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه این اعمال محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، از همه شهروندان، زائران، مجاوران و ارادتمندان به آن شهید بزرگوار خواست، همچون گذشته برای تسهیل در عبور و مرور و کنترل ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم آماده برقراری ایمنی مراسم تشییع پیکر سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در قم است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در تمامی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و ورودی خروجی‌های شهر قم جهت برقراری ایمنی مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان خودرو‌های عملیاتی و اکیپ‌های موتوری مستقر می‌کند، افزود: با توجه به خیل عظیم زائرین که در این مراسم شرکت می‌کنند تعداد زیادی از ناوگان در محدوده مراسم مستقر خواهند بود تا ایمنی تامین شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.