ارائه خدمات نیرو‌های خدماتی شهرداری مهاباد

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: با توجه به بردوت و بارش برف نیرو‌های خدماتی شهرداری مهاباد به حالت آماده باش در آمدند.

حسن گیته معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ستاد بحران شهرداری در ایام بارش و برودت دما، ایستگاه‌هایی را در نقاط شهر از جمله آرامستان باغ فردوس سنجان آباد و امور نقلیه شهرداری برپا و تدابیر لازم در خصوص استقرار تجهیزات ویژه برف روبی، شن و نمک پاشی همراه با نیرو‌های آماده، اتخاذ کرده است.

او افزود: پس از بارش‌های چند روز اخیر و لغزنده شدن معابر، بلافاصله همکاران وارد عمل شده و نسبت به پاکسازی و مسیر گشایی معابر، نمک و شن پاشی مسیر‌ها اقدام کردند.

گیته ادامه داد: همچنین در نقاط شیب دار شهر نیز بشکه‌های حاوی نمک و شن گذاشته شده و علاوه بر این همکاران خدمات شهری شهرداری، فضای سبز، ماشین آلات و دیگر واحد‌ها در ایام بارش برف و یخبندان در حالت آماده باش بوده و خدمات فوری را ارائه می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت تصریح کرد: شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۷۳۳ امور نقلیه ۱۳۷ مرکز شهرداری در خدمت شهروندان بوده و به درخواست‌های مردمی ترتیب اثر خواهند داد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.