برچسب قیمت در اصناف سمنان راستی آزمایی می شود

فرماندار سمنان گفت: برچسب قیمت کالا در واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های بزرگ سمنان با جدیت مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان گفت: راستی آزمایی برچسب قیمت کالا به منظور جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی در واحد‌های توزیع انجام می‌شود.

او افزود: در برخی واحد‌های صنفی قیمت فروش کالا با برچسب درج قیمت کالا تفاوت دارد و این اختلاف قیمت در فروش تخلف محسوب می‌شود.

فرماندار سمنان اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار به منظور کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت و تخلف‌های صنفی با جدیت به طور مستمر انجام می‌شود.

دانایی بیان کرد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه نکردن فاکتور از مهمترین تخلف‌های واحد‌های صنفی شهرستان سمنان در بازرسی‌های اخیر بود.

او ابراز داشت: تقویت فرهنگ و روحیه مطالبه گری در بین آحاد جامعه در زمان برخورد با واحد‌های صنفی از نکات حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار سمنان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی را با تماس با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا بازرسان در کوتاه‌ترین زمان مساله را بررسی و در صورت تخلف با واحد صنفی متخلف برخورد کنند.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعال هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.