معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال جاری تا به امروز ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته که از این تعداد بازرسی سه هزار و ۹۹۶ پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریبرز حسامی، اظهار داشت: سال گذشته سازمان صمت لرستان ۵۳ هزار ۳۱۰ واحد صنفی استان را مورد بازرسی قرار داد.

وی با بیان اینکه این تعداد بازرسی‌ها موجب تشکیل سه هزار و ۸۹۶ پرونده برای واحد‌های متخلف شد، افزود: مبلغ تخلفات کشف شده از واحد‌های صنفی بیش از ۵۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در سال جاری تا به امروز ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی صورت گرفته که از این تعداد بازرسی سه هزار و ۹۹۶ پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شده است.

حسامی با اشاره به اینکه تا به امروز مبلغ تخلفات کشف شده از واحد‌های صنفی استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: بیشترین تخافات کشف شده شامل گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و قاچاق کالا بوده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به رشد ۷۳ درصدی مبلغ تخلفات کشف شده، خاطرنشان کرد: میزان بازرسی‌های صورت گرفته نسبت به سال گذشته بیش از ۳۳ درصد بوده همچنین در تشکیل پرونده نیز ۲/۵ درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/‌د

برچسب ها: معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.