شهید سلیمانی یک فرد نیست، یک تفکر هست

امام جمعه خوشاب گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، یک تفکر و یک جریان بود و دشمن از سر هراسی که از ایشان داشت، او را شهید کرد.

شهید سلیمانی یک فرد نیست، یک تفکر هستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت السلام والمسلمین سید قاسم دهقانی امام جمعه  خوشاب در مراسم تلاوت قرآن به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در قرآن دو راه ترسیم شده است، راه نور و راه ظلمت، راه نور همان راهی ست که شهدا رفتند و امروز چهره حاج‌قاسم تماما نور بود که می‌درخشید و در آخر هم دشمنان نور را تاب نیاوردند و اقدام به شهادت وی کردند.

 در با اشاره به اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی یک فرد نبود، یک تفکر و یک جریان بود که دشمن می‌ترسید، که با عجله و بدون فکر مرتکب چنین اشتباه بزرگی شد.

او تصریح کرد: به برکت خون این شهدا تمام ملت‌های اسلامی هم صدا شدند و بر سر استکبار جهانی فریاد مرگ سر میدهند و امیدوارم بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم تا پرچم زمین نماند.


 دهقانی گفت: امروز وظیفه ما سنگین‌تر شد است، و احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. ایشان که عاشق امام حسین بودند و آخر هم در سرزمین عراق شهید شدند، ولی شادی دشمن با حضور جمعیت میلیونی مردم اهواز و مشهد و تهران به عزا تبدیل شد.

انتهای پیام// ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.