برنی سندرز: ترامپ خطرناکترین رئیس‌جمهور تاریخ مدرن است/ باید او را شکست دهیم

سناتور برنی سندرز، از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خواستار حضور حداکثری آمریکایی‌ها پای صندوق‌های رای برای شکست ترامپ شد.

برنی سندر: ترامپ خطرناکترین رییس‌جمهور تاریخ مدرن است/ باید او را شکست دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، برنی سندرز در مصاحبه با این شبکه ترامپ را خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ مدرن خواند.

وی گفت: من و جو (بایدن) دوست هستیم و او را بسیار دوست دارم، اما مسئله ضروری این است که ما ترامپ را که خطرناک‌ترین رئیس جمهور در تاریخ مدرن است شکست دهیم؛ و این بدان معناست که حضور رای دهندگان در انتخابات باید عظیم باشد.

سندرز در ادامه در انتقاد از جو بایدن، مهمترین رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات آتی آمریکا گفت: جو بایدن با جنگ در عراق موافقت کرد و به هدایت تلاش‌ها در آن جنگ که خطرناک‌ترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ مدرن کشور بود، کمک کرد. جو بایدن به توافقنامه‌های تجاری فاجعه باری همچون نفتا و روابط تجاری عادی دائمی با چین، که به قیمت از دست دادن میلیون‌ها فرصت شغلی ما تمام شد، رای داد. جو بایدن در صحن سنا درباره لزوم توقف تامین اجتماعی یا مدیکر یا مدیکید صحبت کرده است. جو بایدن برای تصویب قانون ورشکستگی تلاش کرد که مشکلات مالی زیادی برای خانوار‌های کارگر ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی تاکید کرد: پس اگر می‌خواهیم ترامپ را شکست دهیم نیاز به انرژی و هیجان داریم. فکر نمی‌کنم این پیشینه‌ (که از بایدن ذکر شد) بتواند انرژی‌ای را که ما برای شکست ترامپ لازم داریم، ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
فکر کرده خودش بهتره ریشه از پای بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
بی شرف سگ پدرا...
خون نجس تون و میریزیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
شما ها اینقدر قدرت طلب هستید که به خاطر منافع مالی و قدرتی خودتان به جان هم می افتید. همه ی شما ها خطر ناک هستید چون ایمان به خداوند ندارید.
آخرین اخبار