سناتور آمریکایی: به ترامپ درباره حمله به مراکز فرهنگی ایران هشدار دادم

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره تهدیدش علیه ایران هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره تهدیدش علیه ایران هشدار داد.

بر این اساس، گراهام گفت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتم به وی نسبت به تهدیداتش علیه ایران مبنی بر هدف قرار دادن اماکن فرهنگی در داخل خاک این کشور هشدار دادم.

وی تصریح کرد: حقیقت این است که اماکن فرهنگی و مراکز مذهبی اهداف قانونی نیستند. اگر ما به این مراکز حمله کنیم، کاری که علیه ایران می‌خواهیم انجام دهیم را زیر سوال برده ایم.

ترامپ بامداد شنبه ایران را تهدید به حمله به امکان فرهنگی کرد. وی روز بعد نیز با تکرار این ادعاها، از مصمم بودن برای حمله به مراکز فرهنگی ایران خبر داد.

آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
خوب بشناسید این انسان های بی ریشه ای که تاریخ مشخصی ندارند و دشمنیشون با مردم ایران، تاریخ و فرهنگ و تمدن ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
ترامپ کیه ؟ ها ابو ایوانکا الواشنگتنی منظورتونه اون خودش ابو بکر البغدادی دومه
آخرین اخبار