نامگذاری جایزه ویژه جشنواره تولیدات رادیو زیارت به نام سردار شهید سلیمانی

جایزه ویژه جشنواره تولیدات رادیو زیارت به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد.

نامگذاری جایزه ویژه جشنواره تولیدات رادیو زیارت به نام سردار شهید سلیمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در صد و بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس از پوستر نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت مزین به تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد همچنین در این جلسه اعلام شد: جایزه ویژه جشنواره با نام شهید قاسم سلیمانی به بهترین اثر در زمینه معارف اهل‌بیت علیهم السلام و شهدای مدافع حرم تعلق خواهد گرفت.

آیت‌الله علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در این نشست گفت: باید تلاش کرد فرهنگ بومی و فرهنگ دینی به یکدیگر نزدیک‌تر و همسو شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین همکاری بیشتر استانداری و اختصاص بودجه‌های فرهنگی استان به صدا و سیمای خراسان رضوی خواستار شد تا از طریق این بودجه پهنه دریافت رادیو زیارت از طریق موج اف ام گسترش یابد و با اختصاص آن، شبکه تلویزیونی زیارت در آینده راه اندازی شود.


محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیما مرکز خراسان رضوی و رئیس نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت نیز گفت: این جشنواره شامل بخش‌های «برنامه‌های ساده و ترکیبی»، «نمایش»، «خبر»، «موسیقی و نغمات»، «پژوهش ونویسندگی» و «فضای مجازی» است.

او ادامه داد: شرکت‌کنندگان مجاز به ارسال سه اثر در هر یک از هفت بخش جشنواره هستند. ضمن آن که در مورد زمان تولید این آثار محدودیتی وجود ندارد، فقط بخش موسیقی تولیدی محدود به بازه زمانی یک فروردین ۹۷ تا به امروز است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیو زیارت در اسفندماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.