کاخ‌سفید، خبر دیدار ترامپ و خالد‌ بن سلمان را سانسور کرد

معاون وزیر دفاع عربستان که در آمریکا به‌سر می‌برد، در حالی خبر از دیدار خود با رئیس‌جمهور آمریکا داد که کاخ‌سفید، این دیدار را در برنامه عمومی ترامپ درج نکرده بود.

دونالد ترامپ و خالد بن سلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان، درپی وحشت مرتجعین عربی و آمریکا از انتقام ایران، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

خالد بن سلمان طی انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: «پس از مشورت با محمد‌بن‌سلمان، ولیعهد عربستان و وزیر دفاع عربستان، با دونالد ترامپ دیدار کردم. در این دیدار در مورد جنبه‌های همکاری، هماهنگی و کار مشترک بین دو کشور، آن‌هم در ابعاد مختلف از جمله تلاش‌های مشترک برای مقابله با چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، گفت‌وگو کردیم.»

خالد با انتشار عکس‌هایی از این دیدار، به برگزاری این جلسه، اشاره کرد. این در حالی‌است که کاخ‌سفید، این دیدار را در برنامه عمومی ترامپ درج نکرده بود. مشاور امنیت ملی و مشاور ارشد جارد کوشنر از جمله چهره‌ها شاخصی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

کاخ سفید، اما حاضر به پاسخ‌گویی به به سوال‌هایی در این‌باره نشد و  سکوت کرد.

درپی ترور سپهبد سلیمانی و هم‌رزمان ایشان طی حمله تروریستی آمریکایی‌ها، وحشت قابل ملاحظه‌ای سران آمریکایی و مرتجعین عربی را فراگرفته است. رسانه‌های عربی فاش کردند که عربستان به نمایندگی از سایر کشور‌های کوچک عربی از سران این کشور خواسته تا آن‌ها را وارد جنگ نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار