تمدید مهلت ثبت درخواست بسته معیشتی برای جاماندگان

مهلت ثبت درخواست بسته معیشتی برای جاماندگان تا 24دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر ثبت نکرده اند تمدید شد.
 
پروانه نیک مرام افزود: افرادی که خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی دانسته و آذرماه امسال شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال نکرده اند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست دریافت این بسته را ثبت کنند.
 
او تاکید کرد: برای ثبت نام دریافت کمک معیشتی دولت، سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را تا ۲۴ دی ماه در سامانه ثبت کند.
 
نیک مرام ادامه داد: پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با بیان اینکه هیچ پیامکی به جز کد رهگیری اعلام شده در خصوص یارانه و طرح حمایت معیشتی از سوی وزارت تعاون ارسال نمی‌شود گفت:هرگونه پیامک ارسالی برای مردم، جعلی و غیرقابل اعتماد است.
 
کمک معیشتی دولت برای خانوار پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده و به خانوار یک نفره نیز۵۵ هزارتومان اختصاص یافته است.
 
سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از این اعلام کرده بود که سهم خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان و خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان است.
 
به گفته سخنگوی دولت کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیرو‌های تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت مشمول دریافت یارانه نقدی هستند و نکته مورد توجه این است که طرح حمایت معیشتی دولت، ارتباطی به یارانه ماهانه ندارد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.