سیلی محکمی که آمریکا تا ابد دردش را از یاد نخواهد بُرد؛

واکنش‌های جهانی به انتقام سخت ایران

حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکایی در عراق واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش‌های جهانی به انتقام سخت ایران

گردان‌های اهل‌الحق: الان وقت پاسخ عراق به آمریکاست

 قیس خزعلی، دبیرکل گردان‌های اهل‌الحق عراق تاکید کرد: پاسخ اولیه ایران به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس داده شد و الان وقت پاسخ عراق به ترور ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی است.

۴ سال پیش
سیلی ایران به صورت آمریکا

روزنامه سوئیسی «تاگس انسایگر» نوشت: عملیات دیشب ایران به پایگاه آمریکا در عراق؛ سیلی به صورت آمریکا بود.

روزنامه سوئیسی تاگس انسایگر نوشت: ایران در انتقام کشته شدن ژنرال قاسم سلیمانی به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله کرد. این دو پایگاه الاسد و پایگاه دیگر در شمال شهر اربیل است؛ هنوز مشخص نیست که در پی این حملات چندنفر کشته یا زخمی شده اند.

این روزنامه سوئیسی در بخش دیگر از گزارش خود نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد نیرو‌های آمریکایی باید از منطقه خارج شوند، زیرا حضورشان عامل فساد است.

۴ سال پیش
واکنش اروپا به انتقام سخت ایران از آمریکا

«اورسلا فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا به انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از رژیم تروریست آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد اوضاع کنونی تلاش‌های سال‌های گذشته و ائتلاف ضد داعش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون اروپا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: استفاده از تسلیحات باید همین الان متوقف شود تا فضایی برای گفتگو ایجاد شود. ما انجام همه اقدامات ممکن را برای احیای گفتگو‌ها خواستاریم. ما روابط موثر و پایداری با بسیاری از بازیگران در منطقه و ورای آن به منظور تنش زدایی در این شرایط داریم.

۴ سال پیش
گزافه‌گویی‌های نتانياهو در واکنش به انتقام سخت ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقام سخت ایران از تروریست‌های آمریکایی اعلام کرد اسرائیل کاملا کنار آمریکا ایستاده است.

بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی وقیحانه گفت: باید به ترامپ برای اقدام سریع، جسورانه و قاطعانه در خصوص (سردار) قاسم سلیمانی تبریک گفت.

نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در ادعایی گزاف ایران را تهدید کرد و درباره پاسخ شدید و دردناک به هر نوع حمله ایران به اسرائیل هشدار داد.

وی گفت: اسرائیل و کشور‌های عربی در منطقه، متحد آمریکا هستند.

۴ سال پیش
دیشب خواب به چشمان ترامپ نیامد

روزنامه دیلی تلگراف واکنش توئیتری ترامپ به حمله به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق را «عجیب و غریب» توصیف کرد.

روزنامه دیلی تلگراف نوشت: ترامپ در توئیتی عجیب و غریب پس از چند ساعت سکوت نوشت همه چیز خوب است موشک‌هایی از ایران به دو پایگاه نظامی در عراق شلیک شد. ارزیابی تلفات و خسارات در حال انجام است. تاکنون خیلی خوب است. ما با فاصله، قدرتمندترین و مجهزترین تجهیزات نظامی را در همه جای دنیا داریم. من فردا صبح بیانیه‌ای می‌دهم.

این روزنامه انگلیسی نوشت به نظر می‌رسد دیشب خواب به چشم ترامپ نیامده است.

۴ سال پیش

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه به رادیو «کمسومالسکایا پراودا» گفت: «محاسبات اشتباه» سیاست آمریکا برای جهان معاصر بسیار گران تمام می‌شود. واشنگتن از قبل اشتباهات متعددی داشته است... وقت آن است این سوال را بپرسیم: چرا جامعه جهانی... در چنین وضعیت منفعل و در انتظار قرار دارد.  او تاکید کرد اشتباه آمریکا در عراق زنجیره‌ای از فجایع را باعث شد.

۴ سال پیش
دیلی تلگراف: پرچم در برابر پرچم

روزنامه دیلی تلگراف در واکنش به اقدام سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد سابق هسته‌ای ایران در انتشار پرچم ایران پس از حمله موشکی به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق و اقدام مقابله به مثل با ترامپ نوشت پرچم در برابر پرچم.

ترامپ پس از ترور سردار قاسم سلیمانی، پرچم آمریکا را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود.

 

۴ سال پیش

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در واکنش به انتقام سخت ایران، در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: دور کردن منطقه از تنش‌های کنونی و نگران‌کننده امری ضروی است. تنش‌زدایی اقدامی عاقلانه و ضروری است. یک راه سیاسی در مسیر ثبات باید دنبال شود.

۴ سال پیش

حساب توئیتری روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از «دیوید لئون هارت» مقاله‌نویس این نشریه نوشت: (ترامپ) از زمان رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری، هزاران دروغ گفته است. به نظر می رسد که او دوباره دروغ می‌گوید - در مورد اینکه چرا دستور ترور (سردار) قاسم سلیمانی را صادر کرده است.

واکنش‌های جهانی به انتقام سخت ایران

۴ سال پیش

کیم داتکام، کارآفرین آمریکایی به توئیت دونالد ترامپ که نوشته بود «همه چیز خوب است» واکنش نشان داد و گفت: « همه چیز خوب است؟ تا کجا خیلی خوب؟ تحریم های غیرانسانی تو قبلاً بسیاری از ایرانیان را کشته است. اکنون تو جنگی را آغاز می‌کنی که ممکن است میلیون ها نفر را به کشتن دهد و همچنان همه چیز خوب است؟ تو وعده دادی جنگ ها را خاتمه دهی و سربازان آمریکایی را به خانه برگردانی ، با شعار نخست آمریکا، به یاد داری؟ انحراف استیضاح شما یک عمل خودخواهانه و شرورانه است.»

واکنش‌های جهانی به انتقام سخت ایران

۴ سال پیش
اولین واکنش رسمی لندن به عملیات انتقام سخت ایران

دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق را محکوم کرد. او از ایران خواست از تکرار چنین حملاتی خودداری کند و به سرعت تنش‌زدایی را دنبال کند (!).

۴ سال پیش
سی‌ان‌بی‌سی: پاسخ ایران؛ «سریع و خشن»

سی‌ان‌بی‌سی با الهام از نام فیلم سریع و خشن نوشت: پاسخ ایران آمریکا «بسیار سریع و خشن» بود و این یک خطر جدی است که ممکن است موضوع از دست (آمریکایی‌ها) خارج شود. توقع نداشتیم که ایران اینقدر زود و خشن پاسخ دهد. اما کاری است که شده است.

واکنش‌های جهانی به انتقام سخت ایران

۴ سال پیش
دموکرات‌های کنگره انتظار «انتقام سخت» ایران را داشتند

گروهی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند حمله شب گذشته ایران به پایگاه‌های نظامی این کشور در عراق تعجب‌برانگیز نبوده است.

حمله موشکی ایران به پایگاه نظامیان تروریست آمریکا در عراق شوک خبری برای اعضای کنگره محسوب می‌شد. با این حال حتی در اولین ساعات پس از اعلام این خبر دموکرات‌های کنگره بر یک موضوع اتفاق نظر داشتند و آن این بود که: جای تعجبی نبود.

دموکرات‌ها می‌گویند این حملات پاسخی همه جانبه، اما اجتناب‌ناپذیر به تصمیم  روز جمعه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران بوده است. دموکرات‌ها هفته پیش ترامپ را به تشدید تنش‌ها با تهران بدون داشتن استراتژی برای پایان دادن به آن متهم کردند.

باربارا لی، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا و فعال ضدجنگ گفت: متاسفانه هر عملی عکس العملی را به دنبال دارد. ما فقط اخبار را دنبال می‌کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اما فکر می‌کنم همه انتظار قصاص ناگوار را داشتند.

سنتی هویر، نماینده ایالت مریلند نیز در جلسه پشت در‌های بسته دموکرات‌های کنگره  ارزیابی مشابهی را از این اتفاقات داشت. در اواسط این جلسه بود که دموکرات‌ها در جریان خبر حمله موشکی ایران به پایگاه‌های عین الاسد قرار گرفتند. هویر گفت: هیچ جای تعجبی ندارد. هیچکس نباید تعجب کند که اگر شما یک چهره برجسته در یک کشور، نه در خود آن کشور بلکه در عراق، را مورد حمله قرار دهید، کشور دیگر با قدرت تلافی خواهد کرد.

۴ سال پیش

«ریچارد هاس» رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا و دیپلمات اسبق وزارت خارجه این کشور در پیامی توئیتری در رابطه با حمله موشکی ایران به مواضع آمریکایی‌ها در عراق، به پیام وزیر خارجه ایران اشاره کرد و از دونالد ترامپ خواست برای رفع تحریم‌های ایران اعلام آمادگی کند.

۴ سال پیش

نیویورک تایمز در واکنش به انتقام سخت ایران از رژیم تروریست آمریکا: دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم که دونالد ترامپ فرمانده کل نیرو‌های مسلح ما باشد.

۴ سال پیش
شرمن: ترامپ، شرایط جدی است

وندی شرمن، مذاکره‌کننده ارشد سابق وزارت امور خارجه آمریکا، در واکنش به پیام توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، پس از حمله موشکی ایران به دو پایگاه نظامی آمریکا در بغداد از او به شدت انتقاد کرد.

او در توئیت خود نوشت: همه چیز خوب است!!؟؟ واقعا. دونالد ترامپ هر کس دیگری را که این را گفته، تحقیر می‌کند. البته خوب است که هیچ تلفاتی وجود ندارد و امیدواریم برای عراقی‌ها هم همینطور باشد، اما دونالد ترامپ، شرایط جدی است و اکنون وقت افتخار کردن به پیروزی‌هایمان نیست.

۴ سال پیش
جان کربی: ایران به آمریکا نشان داد توان آسیب زدن به نیروهای این کشور را دارد

 جان کربی، سخنگوی سابق پنتاگون اعلام کرد ایران حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق را با استفاده از نیرو‌های اصلی خود و از خاک خود انجام داد تا به آمریکا نشان دهد توان آسیب زدن به نیرو‌های این کشور را دارد.

جان کربی گفت: برای من کاملا روشن است که آنچه ایرانیان انجام دادند کاملا آگاهانه بود و هدفش نه تنها ارسال پیامی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به تلافی ترور (سردار) سلیمانی بود، بلکه آن‌ها می‌خواستند نشان دهند توانایی وارد کردن آسیب جدی به نیرو‌های آمریکایی را دارند. به همین دلیل ایرانیان از این سلاح‌های خاص استفاده کردند و این حمله را آشکارا از خاک ایران انجام دادند. بنابراین آن‌ها با حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق به روشنی نشان دادند که توانایی لازم را دارند و اراده استفاده از این توانایی نیز در آن‌ها وجود دارد.

۴ سال پیش
بازتاب حملات موشکی ایران به دو پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در رسانه‌های فرانسوی

خبر حملات موشکی ایران به دو پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در عراق در رسانه‌های فرانسوی بازتاب داشت.

رادیو بین‌المللی فرانسه (ار اف ای) در صفحه توئیتری خود نوشت: ایران اعلام کرد حملات صبح امروز به کشته شدن ۸۰ نظامی منجر شده است.

شبکه پنج تلویزیون فرانسه هم در توئیتی نوشت: ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی، چند موشک به سوی دو پایگاه نظامی عراق که نیرو‌های آمریکایی در آن‌ها مستقر هستند، شلیک کرد.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین نیز حمله ایران به مواضع آمریکا در عراق را بازتاب داد. لوپاریزین درصفحه خود در توئیتر نوشت: ایران در عراق دو پایگاهی را که سربازان آمریکایی در آن‌ها حضور داشتند، هدف قرار داد.

۴ سال پیش

«پته بوتیگگ» از دیگر نامزد‌های دموکرات انتخابات آمریکا و شهردار ایندیانا نیز در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: امشب آمریکایی‌ها در عراق زیر آتش هستند. دعای من با آنها، عزیزان‌شان و خانواده‌هایشان است.

۴ سال پیش

فاکس نیوز در پایگاه اینترنتی خود با انتشار عکس بزرگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: ایران ۱۵ موشک بالستیک به پایگاه‌های آمریکا در عراق شلیک کرد، ترامپ قصد دارد صبح بیانیه بدهد.

۴ سال پیش

سناتور دموکرات «تام یودال» در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: برای امنیت نیروهایمان که در راهی خطرناک هستند دعا می‌کنم و فکرم با خانواده‌های آنهاست. رئیس‌جمهور باید این چرخه تنش‌زایی خشونت‌آمیز را پایان دهد. مردم آمریکا یک جنگ مرگبار بدون مجوز با ایران را نمی‌خواهند. تنها کنگره می‌تواند مجوز جنگ بدهد.

۴ سال پیش

شبکه آمریکایی سی ان ان تاکید کرد آمریکا این موضوع را ثبت خواهد کرد که این دونالد ترامپ بود که خاورمیانه را از دست داد.

۴ سال پیش

«آدام شیف» نماینده دموکرات و رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «گزارش‌هایی از حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق دریافت کردم، دعا و فکر من همراه نظامیان‌مان، دیپلمات‌ها و کارکنان دیگر و خانواده‌هایشان است که در خطر هستند».

۴ سال پیش

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتقام سخت ایران از رژیم تروریست آمریکا اعلام کرد آمریکا و جهان نمی‌توانند بار جنگ دیگری را تحمل کنند.

۴ سال پیش
سناتور وارن: مردم آمريکا، جنگ با ايران را نمی‌خواهند

سناتور «الیزابت وارن» از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: مردم آمریکا جنگ با ایران را نمی‌خواهند.

۴ سال پیش
واکنش بایدن به انتقام سخت ایران: قابل پیش‌بینی بود

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا شب گذشته ضمن سخنرانی در فیلادلفیا، سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را «نزدیک به حماقت» توصیف کرد و اظهار داشت آنچه اکنون در عراق رخ می‌دهد «قابل پیش‌بینی» بود.

بایدن در جمع هواداران خود در گلادوین واقع در حومه فیلادلفیا که همزمان با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق بود، واکنش نشان داد. او گفت باید اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کند تا در مورد آن صحبت کند، اما آنچه امروز در عراق رخ داد «قابل پیش‌بینی» بود.

۴ سال پیش
محمدعلی الحوثی: ادامه پاسخ ایران از مهم‌ترین عوامل بازدارندگی است

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اینکه ایرانی‌ها از ادامه پاسخ سخن می‌گویند، از مهم‌ترین عوامل بازدارندگی است. همان تسلیحات و دولت آمریکایی که ملت یمن را می‌کشند، همان‌هایی هستند که در عراق و دیگر کشور‌ها کشتار می‌کنند و همان هواپیما‌های آمریکایی که کودکان و زنان و مردان و قضات و پزشکان و امدادگران و همه چیز را در یمن کشته‌اند، همان‌هایی هستند که سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را کشتند.

۴ سال پیش

«مارک دوبوویتز» مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، نوشت: «من فکر نمی‌کنم امشب اولین و آخرین واکنش ایران بود. اقدامات انتقام‌جویانه دیگری در راه خواهد بود. اما من حدس می‌زنم بر اساس الگوی آشنای بازی آنها، اقدامات دیگر بیشتر غیرمستقیم خواهد بود تا حملات مستقیم. این فقط یک حدس است.»

 
۴ سال پیش
واکنش رسانه‌های پاکستانی به انتقام سخت ایران

حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه هوایی عین‌الاسد، محل اجتماع نیرو‌های ارتش تروریستی آمریکا در عراق، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پاکستان داشت.

شبکه خبری «جیو نیوز» اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دو پایگاه نظامی آمریکا را در خاک عراق هدف قرار داد. جیو نیوز با بیان اینکه این حمله با شلیک ۱۰ فروند موشک زمین به زمین انجام شده افزود: واشنگتن حملات را تایید کرد.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز در مصاحبه با این شبکه خبری ضمن ابراز نگرانی شدید از ملتهب شدن وضعیت امنیتی در منطقه گفت: پاکستان بار دیگر تاکید می‌کند جنگ به نفع هیچ کس نیست و تبعات آن همگانی خواهد بود.

شبکه خبری «بول نیوز» نیز با انتشار تصاویری از شلیک موشک‌های ایران به سوی مواضع آمریکایی در خاک عراق گفت: ایران ترور سردار سپهبد سلیمانی را پاسخ داد. این شبکه خبری همچنین به نقل از توییت محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: ایران می‌گوید منطبق با منشور سازمان ملل متحد از خود دفاع کرده است.

شبکه خبری «سماء نیوز» بعد از نشر خبر انتقام ایران از آمریکا در خاک عراق اعلام کرد: مقامات آمریکایی در حال ارزیابی تلفات و خسارت این حمله هستند.

شبکه خبری «ای آر وای نیوز» گزارش داد: ایران بعد از عملیاتی که «قاسم سلیمانی» نامیده شد، اعلام کرد: به هیچ وجه اسراییل را در حمله به سردار سلیمانی جدای از آمریکا نمی‌داند.

خبرگزاری «داون نیوز» نیز خبر انتقام سخت ایران از آمریکایی‌ها را پوشش داد.

 

۴ سال پیش
حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های شرق آسیا

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های شرق آسیا قرار گرفت.
شبکه تلویزیونی CJTN چین بابرقراری ارتباط با کارشناسان و تحلیلگران عملیات موشکی ایران را بررسی کرد.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
انتقام سختی که ملت دوباره داغدار کرد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لعنت به شما که کسی مثل حاج قاسم سلیمانی را شهید کردید،،،،،فقط حرف میزنید اگه راست میگید در میدان جنگ برتری خود را ثابت کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
مسولین ازقدیم گفتند جنگ باید در جنگ جاباشد مابایدتمام پایگاه های امریکا واسراییل کثیف را با هم هرکدام ۵۰ موشک میزدیم وهیچ ....نمیخوردنداخراینه هم درمقابل حاج قاسم کم است الان هم ازشما میخواهیم خشم مردم را برسرشان بکشید وتمام پایگاه ها نابودشوند اصلا نترسید اینها پوچ وتوخالی هستند طبل توخالی
Canada
احمد
۱۴:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
این انتقام خیلی کم بود خون انهاباید ریخت شود نه اموالشان
Canada
احمد
۱۴:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
چراماالان انتقام حاج قاسم را فقط این موشکها که زدندخیلی کم است بایداتقام سخت تری سپاه ما وارتش مابگیرد بایتمام پایگاههای امریکاراموشک باران کنیم ماعاجزانه ازمسولی میخاهیم درس فراموش نشدنی به آمریکابدهندوباکشتن ترامپ دل ماآرام گیرد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی گلکار
۰۰:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز شما اتحادیه آسیا هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
از نظر عموم مردم داغدار. ایران این یک سیلی ضعیف بود که نمیشه اسم انتقام روش گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
باید پایگاه های موجود در عربستان و امارات و ... زده میشد و برای اونا گرون تموم میشد نه تبعاتش واسه کشور دوست یعنی عراق باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۰۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
انشالله ب این زودیا میزنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
کدام انتقام سخت .دلمون شکستین با چند تا موشک انتقام حاج قاسم گرفته نمیشه .به این نمیگن انتقام .خدایا
سپاه عزیز کوتاه نیا.. خودتون گفتین باچند تا موشک تموم نمیشه
بخدا نظر خیلی ها هم همین هست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ترامپ راست می گویی مه چیز خوب است این وقت یک سیلی کوچک بود ! باشد حق باتوست ،منتظر ضربه سخت باش ملعون انقدر می خوری تا به غلط کردن بیافتی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
همتن برید بمیرید،نتانیاهوی پست رذل ک ب این زودیا تیکه پاره میشی ب دست شیرمردان پاسدار ایرانی،لعنت بر ظالم و ستمگار،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام برمادرجیگرسوخته هاخانم فاطمه زهراتوروخدامرگ من هزارتابزنیدبه کیی بگم باباسوختیم بازم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اقتصاد کشور اگه دست سپاه قدس بود الان مشکل اقتصادی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام
میگم این همون پایگاهه که ترامپ میگفت خرجش کردیم باید خسارت بدین... کو کجاست ماکه نمیبینیم پایگاهی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
آره...دیگه پایگاهی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا کنه جنگی نشه ولی اگر دست ازپا خطا کردن اسرائیل واقعاً باید نابود بشه اینکه 15 موشک بفرستیم اسرائیل بعد بگیم دیگه تکرارنشه این توهین به این ملت شهید پروره اسرائیل باید نابود بشه اسرائیل باید نابود بشه اسرائیل باید نابودبشه
Canada
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام ، خدا قوت ، دست و بازوی شما رو میبوسم
سر ترامپ هدف همه ازادیخواهان امریکا باشد انشاالله
چه خوب گفت عموی عزیزمان : ارزش کفش سردار سلیمانی ، از سر ترامپ بیشتر است
Belgium
ایرانی
۱۹:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
جامعه غرب در بهت و وحشت فرو رفته و ترس از جنگ جهانی سوم . ترامپ تهدید کرده که به اماکن تاریخی را بیاد گروگان گرفته شده افراد سفارت آمریکا در ایران انجام میدهد . ایران بایستی تبلیغات فراوان انجام دهد که پاسخ آن برای خونخواهی مسافران هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس در جنگ تحمیلی خواهد بود و از باشگاه خبرنگاران جوان این خواهش را دارم که این نظریه را عنوان کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
واکنش خیلی نرم بود اینطوری پرروتر میشن. پس کی انتقام سخت رو میگیرین؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مازندران
۱۹:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من میگم کوسه های خلیج فارس خیلی گرسنه شونه- خیلی سرباز آمریکایی دوس دارن-
سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم
France
امین
۱۹:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این پاسخ ما به دشمنان ما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
پاسخ ضعیف
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۸:۴۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آمریکا بمیری که منطقه از دستت نفس راحت بکشه. مرگ برآمریکای تروریست
خدایا کی این خاورمیانه از شرآمریکا وآمریکاییان خلاص می شود .
اقتدار ایران یعنی اخراج آمریکا از منطقه.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
قدم بعدی محو اسرائیل از صحنه روزگاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ای کاش این اسرائیلم هم یه چندتا موشک میزدی تاپشت امریکانباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
کاری که ایران کرد رو هر کشور دیگری هم باشد، انجام می دهد کشتن یکی از مقامات بلند پایه یک کشور از لحاظ قوانین بین المللی تعریف دیگری دارد و جنایت محسوب می شود، سردار سلیمانی کم شخصیتی نبود وی دومین فرد قدرتمند در ایران و با نفوذ ترین شخصیت معنوی در خاورمیانه بود آنها یک سرباز صفر را شهید نکرده اند پس تبعات آن را هم باید بپذیرند زیرا آنها شروع کننده بودند!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
به نظر من باید قانونی راتصویب کرد که به کشورهای مرتجع منطقه وکشورهایی که آمریکا درآنجا پایگاه دارد. که اگر آمریکا از آن کشورها برای حمله به ایران استفاده کند مورد حمله ایران قرار گیرد واین بایستی به قانون تبدیل شود
United States of America
Samira
۱۷:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من هنوزم دلم خنک نشده بیشتر از اینا باید سرشون میومد
مخصوصا اون وطن فروشی ک از داخل ایران هم وطناشو بخاطر پول فروخت تک تکشون باید مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
منم دلم خنک نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
تنگه هرمز باید بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۱:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دهانه ی تنگه هرمز 54 کیلومتر هست
و یک آبراهه بین المللی است زاینده رود نیست که به این راحتی شما میگی باید بسته شود
Germany
محمد
۱۶:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
چه فایده وقتی تلفاتی نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
همین که بعد از جنگ جهانی دوم ایران اولین کشوره که بطور رسمی پایگاه امریکا رو میزنه کافیه .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اینو رسانه های ضد ایرانی میگن اونم بدون مدرک اخه کدومش دلش بحال ایرانیا سوخنه؟. ایران حمله موشکی کنه و قبلش در مورد هدفش تحقیق و شناسایی نکنه؟ متاسفیم برای اونایی که به قدرت و ایمان مردم وطنش شک داره و به دشمنان دل بستند و اطمینان دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اصلا کافی نیست ، ارزش سردار سلیمانی از کل آمریکایی ها بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تلفات داشته چون نمی خواهند تلافی کنند می گویند هیچ تلفاتی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۵:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا قوت دلاوران هنوز دلم آروم نشده باید ترامپ ترسو رو سر جاش بنشونیم سردار مظلوممان رو با نامردی به شهادت رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ممنون دلاور
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۵:۴۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اصل حمله به تلاویبه. همه فتنه ها از اونجاست. ترامپ نوکر صهیونیستهاست. باید اسرائیل با خاک یکسان بشه اونوقت کل دنیا راحت میشن.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۱:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دلبندم تل آویوِ نه تلاونگ
اسمشو اول یاد بگیر بعد حمله کن و اونجا ترقه بازی کن
اشتباهی جای دیگه ای رو نزنی سلطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
بسم الله القاسم الجبارین
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
و سیمعو الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون. بزودی خواهید فهمید ستمگران چگونه زیرو زبر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام.برادران عزیزرزمنده تشکرتشکرخداعاقبتتان رابخیرکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این کشورزهای مرتجع عرب منطقه مثل عربستان سعودی وامارات وبحرین و.....با اجازه ایجاد پایگاه درکشورشان توسط آمریکا باعث ایجاد ناامنی درمنطقه شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا قوت به همه سربازان اسلام.
سرت سلامت آقا
ولی خیلی کم بود هنوز دلم خنک نشده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آره. انتظار من هم بیشتر از اینها بود ولی بازهم دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یک پایگاه کمه . خود عراق هم باید آستین بالا بزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خداقوت دلاور
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جکوز
۱۴:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این شروع ماجرا است..... ان شاء الله ادامه خواهد یافت
این فقط شاخه ای از انتقام سپاه و ملت قهرمان بود.....
برای آروم شدن امپراطوری مقاومت اسلامی جهان اعم از شیع و سنی و متحدین جمهوری اسلامی ایران این فقط قطره ای از دریای انتقام بود
لذا دشمنان داخلی ملت و نوکرای منطقه ای و فرا منطقه ای ملت و مقاومت بایدبا سیلی شدیدی نوازش بشن تا ظلم رو فراموش کنند
نصرت الهی در پیش است ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
محب القاسم
۱۴:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سیلی را خوردین
اگر به حالتون سر جاش آمد منتظر سیلی عمویمان سید خسن باشید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
حداقل انتقام برای خون خواهی سردار مظلوم (س) :
1 - ژنرال اول آمریکا رو به سلاخی بکشین
2 - کل پایگاه های امریکا در کشورهای اطراف نابود و محو بشن.
3 - و در وهله ی آخر، کل اسرائیل را بترکانید...!
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۴:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
 لَا يُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
امر دیگه؟
Japan
احمد
۱۴:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این جمله از کیست؟
"آمریکا اگه اراده کنه با فشار یک دکمه میتونه ما رو نابود کنه"
دیپلماسی ترس
قربون برم خدا رو
بازم دم دولت با تفنگ گرم و الا اگه با دولت بی تفنگ بود الآن میبایست توی خیابونامون ایست و بازرسی آمرکاییها مستقر شده باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
به نظر من خیلی کم بود
باید تک تک پایگاه هاشونو می زدیم
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
کم کم می زنی
Iran (Islamic Republic of)
عباس شهبازی
۱۴:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دل ملت ایران هنوز آروم نشده و مردم حامی و منتظر حرکت بزرگتری علیه منافع و نیروهای آمریکا و هم پیمانان آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اسرائیل احمق هم باید به شدت تنبیه بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
لطفا تاریخی بزنید که از جنگ ترسی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این حمله باید کوچک ترین انتقام ما ازآمریکا باشد ما منتظر انتقام های سخت تر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آغای نتانیاهو هارت و پورت نکن اگه حرکت واقعی بشه کمتر از ۱۲دقیقه بعدش باید ببرنت قبرستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
امریکا و اسرائیل دقبقا عین سگ هستن ، اگه پارس کردن و ادم ترسید و جازد میان پاجه شو نیگیرن اگه تو روش در اومد خفه میشن و میرن رد کارشون
Iran (Islamic Republic of)
سعيدملكي
۱۳:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
مادر انتظار قصاص ناگوار هستيم.انچه از دست داديم با اين حمله جبران نميشود.بايد از شر شيطان در غرب آسيا راحت شويم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا قوت پالایشگاه های نفت عربستان را هدف قرار دهید تا اقتصاد آمریکا فلج شود
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
عربستان چرا? جانم
Iran (Islamic Republic of)
سیدازکهنوج
۱۲:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خداقوت دلاوران ایران جانم فدای ایران
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انشااله
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی بهروزی -چاراویماق
۱۲:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
از روزیکه سردار شهید شد تا امروز سردرد گرفته بودم غیرت مان خراب شده بود ازاین بدتر نخواهد شد.
امروز یه ذره حلم خوب شد .مهم نیست آمریکا چکار بکند بازهم بزنید سرمان بلند خواهد شد
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یه ذره حالم خوب شد?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من که همین یه ذره هم حالم خوب نشد ، پاسخ ضعیفی بود
Germany
یک دانشجو
۱۲:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ما تا آخرین قطره خونمون پای ایران میمونیم.مهم ترین هدف ما نابودی آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ر-ناطقی
۱۲:۳۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
درود به شرفتان دست مریزاد کمی دلمان خنک شد انشااله موشکهای بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دیگر هیچ کجای دنیا برای شما دولت مردان آمریکایی امن نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
Milad67
۱۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
#سپاه_مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
پی گیری کنیدسفیرانگلیس فراخوانده شوددرموردمحکومیت حملات ایران
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان
۱۲:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
وعده الهی نزدیک و نزدیکنر میشود و می بایست خواب اسوده از چشم این خون آشامان و مستکبران سلب تا دیگر هوس لجن پراکندگی ودست درازی به سوی مردم منطقه نداشته باشند خون انسانهای پاکی همانند سردار بزرگ شهید سلیمانی و ابومهدی و همرزمانشان گریبانگیر ترامپ ملعون و قمار باز و امثال این انسانهای خبیث شود و انان را از عرصه حیات پاک نمایند
-
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام
ای کاش همه پایگاههای امریکا در عراق به صورت همزمان توسط سپاهیان عزیز موشک باران می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اقای روحانی این دفعه بیداری ؟؟؟ باز نگی من خواب بودم متوجه حمله نشدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
کار سگ زرد شمارو چند تا کشور محکوم کردن حالا تو یکی مارو محکوم میکنی حیوون حروم زاده
کی اول شروع کرد ما یا اون ترامپ حروم خور تروریست
Iran (Islamic Republic of)
فرزند انقلاب
۱۲:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سیلی بیش نبود..... منتظر باشید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ظاهراً انتقامی در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۱۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این انتقام اصلاسخت نبودوماانتظارخیلی خیلی بیش ترداشتیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اگر سپاه نبود ایران هم نبود. درود بر سپاهیان
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۱۲:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این فقط یه سیلی انتقام هنوزه
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد
۱۲:۰۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
افرین .تبریک به همه ی ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دمتون گرم سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
هنوز دلم آرام نشده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خ اهشا این امارات موذی وبحرین.کویت عربستان وهابیون داعش پروررابزنیدپایگاههای امریکایی اس اییلی راخیلی ترسون واصلا تعصب دین ندارن.نه حرفی نه تسایتی فقط پدرشان ترامپ بگه بمیرین میمیرن .نمازوروزه شما قبول نیست.شمابه رسول الله وفر زندان پاکش رحم نکزدین لبنان وعراق یمن غزه .سوریه کردهای عراق وترکیه رافروختین به صهیونیزم وامریکا.پایتخت صهیونیزم رابیت المقدس کردین چقدزبی حسا.بی ش فین شپاه مقتدرموشکاهای وطنم رابزنیدبه این خاینین .بن سلمان کجایی .لال شدی وهابی خرصفت.پوشک لازم شدی. ایران ابرقدرته یاتو .یا ته گفته بودی ایران تاحالا هیچ جنگی پیروزنبوده .ت ت یمن ت لجن ویاتلاقش موندی چراپیروزنشدی چندساله یایمن نمیتونی .ازعقر اب قدرت زرشکی وت خالی .س اغ توهم میاییم .ا ل اربابتون واجتره.اناقام انتثام .مختاران ثقفط خونخ اهی میخوان.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
درود به شرفتون...مرگ باعزت بهت از زندگی باخفته...حال کردم...این موشکها یه پیام رو به ترامپ احمق دادند...تابچه های ایران زمین هستند شما داخل خاور میانه خواب خوش ندارید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا قوت برا شروع خوب بود باید ببینیم دیگه چه بلایی سرشون میارین من که به این یه ذره راضی نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آقای ترامپ قاتل برو خدا رو شکر کن که این موشکها روی یکی از ناوهای هواپیمابرت فرود نیامد وگرنه زحمت افقی بردن نیروهایت را هم احتیاج نبود بکشی کوسه های خلیج فارس زحمتت را کم میکردند.
-
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ضمن خسته نباشید به نیروهای جان در کف سپاه ، خواهشا یه لطف کنید حال این عربستان سعودی رو هم بگیرید ما دلمون خنک بشه تا بفهمه یه من ماست چقدر کره داره هرچند الان عربستان و اسرائیل مثل موش قایم شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
احسنت بر شما افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
بسیار حوب بود... دست مزیزاد
اما این کفایت نمیکنه..
منتظر انتقام اصلی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
عاشق وطن
۱۱:۴۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دست مریزاد دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
جالبه وزیر پرحرف امور خارجه ی بحرین و سعودی و امارات و کویت و.... خفه خون شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
برای انتقام خون سردار اینا کمه. این فقط یه سیلی کوچیک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
بله کم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
عالی بود
ولی هنوز دلمان خنک نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یا حسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
امریکا از این بی بعد کولاهتو بالا بزار تا ببینی چی خبری .
-
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خدا قوت برادران نظامی خداوند یار یاورتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یکی نیست به این وزیرخارجه جزیره کوچک بگه اشغال تویکی خفه نمیخوای خفه بشی ماکل جزیره به اب فروببرم اشغال چراترورحاج قاسم محکوم نکردی حال دم ازمحکوم میزنی نکبت گفتی ازخودش دفاع کرده احمق این هنوزاولشه بایدایران۶۳تاموشک به خاطرسن حاج قاسم میزدکه دیگرپایگاهی وجودنداشته باشه خیلی کمه بایدتکرارکنیم بفهمندبادم شیربازی نکن شماخفه وزیرجزیره کوچک انگل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انا من المجرمین منتقمون.... این وعده خداست دنیا را به جهنمی برایشان تبدیل خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دست تون درد نکنه ولی من انتظار داشتم تل اویو رو بزنید ولی برای شروع خوب بود خدا روشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
اونجاروهم میزنیم انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۱:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
ايول،40 ساله ميزدند و در ميرفتن ولي اين دفعه طعم مشت آهنين بر و بچ سپاه رو خوردن تا بفهمن "دوران بزن در رو تمام شد".فكرش رو بكن اگه تو برجام دوم موشك هامون رو داده بوديم الان بايد خون ميخورديم جيك نميزديم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۸ دی ۱۳۹۸
خود کرده را تدبیر نیست. ترامپ کله پوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
بیشتر از اینا انتظار داشتیم. آخه مرد مقتدر ما رو شهید کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این اولشه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۱:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انتقام سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانش که کره زمین رو از دست داعش که این همه هزینه دست بشریت گذاشت رو نجات داد رو باید از اسرائیل و آمریکای جنایتکار گرفت...
به نظرم خود آمریکایی ها هم به احترام سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس باید از منطقه بیرون برن...
Germany
صابر
۱۱:۰۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انقدر عبارت انتقام سخت را نگید ، این انتقام سخت نبود که فقط ۸۰ تا کشته و ۲۰۰ تا زخمی بده ، نابودی کامل اسرائیل و اخراج همه نیروهای آمریکایی از منطقه میشه انتقام سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
میگن که این پایگاهشون توی منطقه از همه پایگاه ها قوی تر بوده فعلا برای شروع کافیه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آفرین به بچه های سپاه پاسداران ، به خدا قسم نیروهای مسلح آمریکا و اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر و ضعیف تر هستند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آفرین به بچه های سپاه پاسداران ، به خدا قسم نیروهای مسلح آمریکا و اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر و ضعیف تر هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
پایگاه عین السد همون پایگاه اجرای حمله پهباری و هلیکوپتری به خودرو سرداره و اقدام سپاه سیلی به صورت عوامل ترور هست. اگر فرمانده عملیات رو بگیریم عالی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دقیقاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
آقا من راضی نیستم
فک میکنم این انتقام کوچک تر از اونی بود که انتظارشو داشتم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
این اولشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
بعد از آمریکا نوبت نخاله ها و خودفرختگان داخلی هستش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۴۹ ۱۸ دی ۱۳۹۸
فقط خدا کنه به همین جا ختم نشه و بتونیم شر آمریکا رو از منطقه بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
انشا الله شر آمریکا رو از زمین میکنم وکاخ سفید رو هم میگیریم واسلام را گسترش میدیم با حول وقوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۵ ۱۸ دی ۱۳۹۸
وقتی سردار شهید شد خیلی از سعودیها استیکر خنده زده بودن داخل تویتر العربیه.یکی بانی بشه بره حالا استیکر خنده بزنه براشون حال کنیم
Germany
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
تشكر عزيزان، خدا قوت
۱۲
آخرین اخبار