بی غم: مجموعه فرش آرا می‌خواست بازی رفت را تلافی کند/ انتظار داشتم به عنوان یک مشهدی تماشاگران من را تشویق کنند

سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: مجموعه باشگاه فرش آرا یک ذهنیت بسیار بدی راجع به بازی رفت پیدا کرده بودند و می‌خواستند در بازی برگشت آن را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال، دیشب با برگزاری تمامی مسابقات به پایان رسید. در یکی از حساس ترین بازی های این هفته دو تیم فرش آرا مشهد و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان گیتی پسند موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذر کند. 


بیشتر بخوانید: مس سونگون قهرمان شد/ شاهین سقوط کرد


در حاشیه این بازی حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا و مدیر رسانه ای این باشگاه درگیری پیدا کرد و باعث شد که بازی برای چند ثانیه ای به حاشیه کشیده شود.

سرمربی گیتی پسند درباره این حواشی به وجود آمده در این بازی گفت: مجموعه باشگاه فرش آرا یک ذهنیت بسیار بدی از بازی رفت داشتند و می خواستند که در بازی برگشت آن را جبران کنند. قبل از شروع این بازی چند لیدر تیم فرش آرا با من تماس گرفتند و گفتند آن بازیکنی که در بازی رفت به مشهدی ها توهین کرد را به ما نشان بده. می خواستند که بازیکن من را مورد ضرب و شتم قرار دهند. به اعتقاد من صحبت کردن درباره چنین بحث هایی اصلاً قشنگ نیست. 

بی غم ادامه داد: در دقایق پایانی بازی با فرش آرا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به یک باره مدیر رسانه ای فرش آرا شروع به توهین کرد، در حالی که من اصلاً با او کاری نداشتم. من از شما سوال می کنم در کجای دنیا مدیر رسانه ای یک تیم می تواند به خودش اجازه دهد که به سرمربی تیم حریف توهین کند. من خودم اهل مشهد هستم و به عنوان یک مشهدی موفق شده ام با تیم های مختلفی چندین قهرمانی لیگ برتر و آسیا را بیاورم و دیشب انتظار داشتم که تماشاگران فرش آرا من را به عنوان یک همشهری تشویق کنند. آیا یک تشویق کوچک حق من نبود؟ به هر حال من برای مجموعه فرش آرا بسیار متاسف هستم که نتوانستند میزبانی خوبی انجام دهند. 

سرمربی گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا کم بازی کردن محمد رضا سنگ سفیدی به خاطر حواشی بود که در بازی رفت به وجود آمده بود بیان داشت: همان طور که گفتم چند لیدر این تیم به من فشار آوردند که سنگ سفیدی را پیدا کنند. تیم ما برای درگیری وارد این مسابقه نشده بود و سعی داشتیم یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم. ما می دانستیم در جدول دوم می شویم، برای همین سعی کردیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. من از همین جا به بازیکنان فرش آرا هم که مردانه بازی کردند تبریک می گویم و فقط به بازیکنان این تیم تبریک می گویم و کاری به مجموعه این باشگاه ندارم.

حمید بی غم همچنین درباره والکس دوسانتوس بازیکن برزیلی این تیم گفت: والکس به خاطر آن که تازه به تیم ما اضافه شده، هیچ شناختی نسبت به بازیکنان ندارد. او دیشب اولین بازی رسمی خود را برابر فرش آرا انجام داد. برای آن که والکس با سایر بازیکنان به هماهنگی کاملی برسد، کمی زمان می برد  و امیدوارم او بتواند با نمایش های خوب خود ما را در ادامه رقابت ها کمک کند. 

سرمربی تیم گیتی پسند همچنین درباره بازی با فرش آرا گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. همچنین به خاطر آن که مرحله پلی آف را در پیش داریم سعی کردیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و توانستیم از تجربه بازیکنان قدیمی استفاده کرده و به گل دست پیدا کنیم و بابت این پیروزی به بازیکنان تیمم تبریک می گویم.


بیشتر بخوانید: تلاش مس برای قهرمانی زودهنگام/ کار سخت گیتی پسند در مشهد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.