آغاز رقابت‌های والیبال دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی / حضور تیم فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور

بسته خبر ورزشی خراسان جنوبی را در صحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

ملکی رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: رقابت‌های والیبال دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سالن حجاب بیرجند آغاز شد.

او افزود: در روز نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های راه و شهرسازی، شهرداری، پزشکی و استانداری برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: در گروه الف تیم‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مالیاتی، دامپزشکی در گروه ب شهرداری، فرودگاه و گمرکات، در گروه ج علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند، مخابرات، تامین اجتماعی در گروه د تیم‌های استانداری، تعاون و زندان‌ها با یکدیگر در مرحله گروهی به مدت ۴ روز به رقابت خواهندپرداخت.

تساوی نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور در دور دوم

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور به تساوی یک بر یک در خارج خانه دست پیدا کرد.
او افزود: دیدار بین دو تیم مرکز آموزشی امام رضا ۰۴ بیرجند با تیم پاراگ تهران عصر فردا دیروز به میزبانی ورزشگاه کشوری تهران برگزارشد و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: نماینده استان در دو دیدار قبلی خود مقابل نماینده ساری در هفته اول نتیجه را واگذار و در هفته دوم مقابل نماینده گناباد را شکست داده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار