مربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری:

ملی پوشان حق دارند معترض باشند/ مرادی از ابتدا با حضورم در تیم ملی مخالف بود

وحید ربیعی گفت: مشکلات در تیم ملی وزنه برداری واقعی است، اما نمی‌دانم راهکار فدراسیون چیست.

وحید ربیعی، مربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطع همکاری با فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری از ابتدا مخالف حضور من در تیم ملی بود. به من گفتند او مخالف نیست و وارد اردو شدم، اما صدای مخالفت او را هر لحظه می‌شنیدم. در فدراسیون وزنه برداری، مربیگری به صورت قراردادی نیست.

ملی پوشان حق دارند که معترض باشند/ مرادی از اساس با حضورم در تیم ملی مخالف بود

مرادی از ابتدا با حضورم در تیم ملی مخالف بود

ربیعی درمورد حضور نداشتنش کنار تیم ملی در  مسابقات قطرکاپ گفت: قبل از اعزام به مسابقات قطرکاپ مشخص شده بود که من در این مسابقات حضور نداشته باشم. قرار بود به همراه کیانوش رستی، علی جباری اعزام شود و هدایت دیگر ملی پوشان نیز برعهده محمد حسین برخواه باشد. خورشیدی نیز به عنوان مدیر فنی بانوان فعالیت می‌کرد. من با اصرار برخواه به تیم ملی رفتم، اما مرادی از اساس با حضور من در تیم ملی مخالف بود. به من می‌گفتند مرادی برای حضورم در تیم ملی موافقت کرده، اما به محض اضافه شدن به تیم ملی متوجه شدم که هیچ موافقتی در کار نبوده است.


بیشتر بخوانید: بعد از مدال جهانی فقط ۹۰۰ هزار تومان پول گرفتم/ بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم


همه چیز را با برخواه هماهنگ کرده بودم

او درمورد اینکه گفته می‌شود مدت زمان حضورش در اردوهای تیم ملی منظم نبوده است، بیان کرد: من نیز این صحبت‌ها را شنیدم، اما کسی که چنین حرفی می‌زند، خودش در تمرینات هیچوقت نبوده وگرنه اگر از اعضای تیم ملی سوال شود، همه آن‌ها حضور مداومم را تایید می‌کنند. کلا ۲ اردو را با تیم ملی سپری کردم که در اردوی دوم حضور کاملی داشتم و در اردوی اول نیز با هماهنگی برخواه تنها یک جلسه غایب بودم. از ابتدا نیز هماهنگ کرده بودم که به دلیل تداخل با امور دانشگاهی چنین موضوعی رخ خواهد داد.

ملی پوشان حق دارند که معترض باشند/ مرادی از اساس با حضورم در تیم ملی مخالف بود

هنوز مشخص نیست سهراب به المپیک می‌رسد یا خیر

مربی سابق تیم ملی وزنه برداری درمورد شرایط تیم ملی  وزنه برداری در زمان حضورش بیان کرد: مصدومیت سهراب مرادی، یک بدشانسی برای تیم ملی وزنه برداری محسوب می‌شود. البته او تمریناتش را دوباره آغاز کرده، اما امتیازات از دست رفته کیانوش رستمی هم یکی دیگر از مشکلات است. وضعیت رستمی به آن شکلی که انتظار داشتیم، نیست. در المپیک تنها ۲ سهمیه خواهیم داشت و هنوز مشخص نیست مرادی  در این بازی‌ها شرکت  می‌کند یا نه.


بیشتر بخوانید: رستمی: هیچ مسئولی جویای حال من نیست


ملی پوشان حق دارند که اعتراض می‌کنند

ربیعی درخصوص گلایه‌های گاه و بی گاه ملی پوشان و انتقاد آن‌ها از عملکرد فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: مشکلات در فدراسیون وزنه برداری واقعی است. اصلا متوجه نمی‌شوم که راهکار فدراسیون وزنه برداری برای این مشکلات چیست. قطعا اردو‌ها با مشکل اقتصادی همراه بوده است و بچه‌های تیم ملی حق دارند که اعتراض داشته باشند. آن‌ها برای شرکت در اردوی تیم ملی از خانواده خود دور می‌شوند و هیچ حمایت مالی از آن‌ها نمی‌شود.

ملی پوشان حق دارند که معترض باشند/ مرادی از اساس با حضورم در تیم ملی مخالف بود

راهکار فدراسیون برای حل مشکلات را نمی‌دانم

مربی سابق تیم ملی وزنه برداری درمورد شرایط تیم در فاصله کمتر از ۶ ماه تا المپیک اظهار داشت: حال و روز وزنه برداری خوب نیست. با خیلی از صاحب نظران وزنه برداری در ارتباط هستم. لیگ وزنه برداری شرایط خوبی ندارد و فدراسیون با مشکلات زیادی مواجه است، اما راهکار این فدراسیون  برای برطرف کردن مشکلات را نمی‌دانم.


بیشتر بخوانید: درباره وایلد کارت بانوان برای حضور در المپیک توکیو اطلاعی ندارم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار