برگزاری نخستین مهرواره ادبی با عنوان خداحافظ سردار در خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از انتشار نخستین مهرواره ادبی با عنوان خداحافظ سردار در خراسان جنوبی خبر داد.

حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: اعضا و کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی و هنری استان برای نشان دادن ارادتشان به سردار دل‌ها نخستین مهرواره ادبی استانی با عنوان خداحافظ سردار در استان منتشر شده است. 

او  هدف از برگزاری این مهرواره و انتشار این فراخوان آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان  با فرهنگ ایثار و شهادت  عنوان کرد و افزود: همچنین تلاش کردیم در این مهرواره  کودکان و نوجوانان را با باور‌های دینی و آشنایی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم.

حمیدی گفت: مهرواره ادبی با موضوع زندگی و رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی، مقاومت و پايداری، ايثار، ایران سرزمین من و در قالب شعر و داستان و آثار ادبی در سطح مراکز کانون ویژه مربیان واعضای مراکز برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه فرخوان آثار از امروز شروع شده است و مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن ۹۸ است و زمان داوری ۱۵ بهمن ماه است افزود: زمان برگزاری آیین اختتامیه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ می‌باشد.

حمیدی اظهار کرد: شرکت کنندگان اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان در دو بخش کودک و نوجوان و هم مربیان فرهنگی و هنری و ادبی در سطح استان هستند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.