راه یابی ۷ قصه گوی استان به مرحله نهایی جشنواره قصه گویی

هفت شرکت کننده از خراسان جنوبی موفق به حضور در مرحله نهایی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با نظر هیأت بین المللی قصه گوییداوران، محمد حمیدیان فر با قصه "این که شد... " و محمد نصری با قصه "میم مثل مادر" از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند، سید احمد مصطفوی با قصه "مرید امام رضا (ع) " از کتابخانه سیار روستایی قاین، فاطمه بهدانی با قصه "تابستان

تاثیر گذار" از کانون شماره سه بیرجند و محمد رزوینی با قصه "تور والیبال" از کانون قاین به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

یگانه رستمی با قصه "سحر" از کانون شماره یک طبس و امیر علی محمدی با قصه "قطار مجازی" از کتابخانه سیار روستایی طبس هم از دیگر شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره هستند.

 حمیدی افزود: در بخش "قصه ۹۰ ثانیه" که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی، سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برایشان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

در این مرحله قصه‌های برتر از یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ به منظور ارزیابی از دید مخاطبان، در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir منتشر شده است وعلاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی می‌توانند از این طریق در فرآیند انتخاب قصه برتر شرکت کنند.

مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر امسال در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.