رئیس ستاد اعتکاف کشور:

منطقه به گورستانی برای آمریکایی‌ها و ایادی اش تبدیل خواهد شد

رئیس ستاد اعتکاف کشور گفت: منطقه به گورستانی برای آمریکایی‌ها و ایادی اش تبدیل خواهد شد.

منطقه به گورستانی برای آمریکایی‌ها و ایادی اش تبدیل خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف کشور و استاد حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: منطقه به گورستانی برای آمریکایی‌ها و ایادی اش تبدیل خواهد شد و مردم ایران به پشتوانه قدرت و اراده الهی و رهبری آگاه جامعه حرکت خود را ادامه خواهد داد تا به قله‌های بلند استقلال و آزادی برسد.

حجت الاسلام تکیه‌ای افزود: امروز ایران اعلام کرد یک دست و یکپارچه و متحد پشت نظام انقلاب و رهبری است و با دادن جان‌ها از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهد کرد.

او اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل با نقض قوانین آشکار بین المللی تروریسم بودن خود را به اثبات رساندند

مراسم گرامیداشت سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم اراک در مسجد امام هادی (ع) خیابان محسنی این شهر برگزار شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.