بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارق قطعات خودرو در بندر‌انزلی/ کوتاه شدن دست زمین خواران در آستارا و صومعه سرا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات خودرو در بندر‌انزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: یک سارق قطعات خودرو با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی هویت متهم این پرونده‌ها شده و با هماهنگی قضایی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمردی بیان داشت: متهم ۲۸ ساله سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو در بندرانزلی و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

او تصریح کرد: مالخر ۴۰ ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از ضایعات فروشی وسایل سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: از پارک خودرو در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و از محل‌های تعیین شده که دارای پارکبان است، استفاده کنند.

کوتاه شدن دست زمین خواران در ۲ شهرستان گیلان

علی اصغر آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا گفت: بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از زمین‌های ملی در آستارا و صومعه سرا از متصرفان پس گرفته شد.

او از رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از زمین‌های حاشیه تالاب سیاه کشیم در محدوده روستای چمثقال صومعه سرا خبر داد و افزود: ۴ متصرف که در این زمین‌ها کشاورزی و درختکاری کرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

نسرین غزنوی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا هم گفت: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی ۵ هزار متر مربع از زمین‌های ملی در منطقه باش محله ویرمونی شهرستان مرزی آستارا را با حکم قضایی از یک متصرف پس گرفتند.

او افزود: یک متصرف این زمین‌ها را با پرچین محصور کرده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.