حاج قاسم جرات مبارزه با امریکایی ها را داد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه حاج قاسم جرات مبارزه با آمریکایی ها را داد گفت:با اقدام به موقع سپاه ظرفیت خروج امریکایی ها از منطقه فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه مخابرات اصفهان با تشکر از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت حاج قاسم گفت: همه اقشار مختلف از جمله اقلیت‌های مذهبی در این مراسم حضور داشتند.

سردار مجتبی فدا با بیان اینکه حاج قاسم از ۲۲ سالگی وارد رزم و دفاع شده بود و تا آخرین لحظه زندگی در خط مقدم دفاع علیه دشمن بود افزود: حاج قاسم سلیمانی چنان مدیریت جهادی داشت که لشکر۴۱ ثارالله کرمان یک لشکر خط شکن همچون لشکر‌های ۸نجف اشرف و امام حسین بود.

او با بیان اینکه حاج قاسم جرات مبارزه با امریکایی‌ها را داد گفت:با اقدام به موقع سپاه ظرفیت خروج امریکایی‌ها از منطقه فراهم شد.

سردار فدا با اشاره به اینکه امنیت عتبات عالیات را مدیون شهید حاج قاسم می‌دانیم افزود: مصوبه مجلس عراق برای خروج امریکا به برکت خون حاج قاسم است و فصل جدیدی در منطقه آغاز شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: بعد از جنگ جهانی دوم اولین کشوری که توان زدن پایگاه‌های امریکایی را داشت فرزندان انقلاب اسلامی شب گذشته این کار را انجام دادند و البته حساب رژیم صهیونیستی را هم کنار رژیم امریکا میدانیم و ۱۱۰ هدف را زیر نظر داریم.
سردار فدا افزود: با خون حاج قاسم سرعت نابودی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.