مرکزی برای ساماندهی متکدیان راه‌اندازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مرکزی برای ساماندهی متکدیان راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده اظهار داشت: برای ساماندهی و نگهداری متکدیان در استان به زودی مرکزی در این خصوص در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: متولی راه اندازی این مرکز شهرداری شهرکرد است و فرمانداری به عنوان ناظر بر فرایند چگونگی فعالیت این مرکز نظارت می‌کند.

مردانی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز به تیم کارشناسی مجرب نیاز است تا متکدیان مربوط به هر یک از اقشار جامعه شناسایی و فرایند رسیدگی به امور این اقشار به متولی مربوط به آن ارجاع شود.

او همچنین با تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان در هم افزایی و هماهنگی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان ادامه داد: طبق اسناد بالادستی مقرر شده است تا هر سال پنج درصد از آسیب‌های اجتماعی استان کاهش یابد، اما برخلاف آن شاهد افزایش روزافزون این آسیب‌ها هستیم و این موضوع اهتمام بیشتر دستگاه‌ها را می‎طلبد.

مردانی گفت: شیوع بسیاری از بیماری‌های غیر واگیر نظیر بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت ناشی از الگوی غذایی نادرست است و رفع آن نیازمند فرهنگسازی در خصوص الگوی غذایی سالم است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار