تجلیل از جهادگران علم و فناوری و ایده‌ها طرح‌های برتر در خوزستان

 جانشین سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان در آئین تجلیل از جهادگران علم و فناوری ایده‌ها طرح‌های برتر استان حضور یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمود معین پور  جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: آیین تجلیل از جهادگران علم و فناوری ایده‌ها طرح‌های برتر استان شد و نخبگان که در این عرصه در تلاش بوده خط مقدم هستید.

او بیان داشت: تک تک نخبگان هر کدام حاج قاسم سلیمانی هستید که با قلم، فکر، ابداع، ابتکار و نوآوری‌تان تیرمستقیم و خلاص را بر دشمنان این نظام می‌زنید.

سردار معین پور با بیان اینکه  بعد از  جنگ تحت حمایت‌ها و ارشادت‌های مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف تلاش کردیم که در این باره درجات عالی‌مان روز به روز در حال پیشرفت است تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را کرد و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و علمی یک جنگ تمام عیار را شروع کرد.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سربازان رهبر با تلاش و کوشش که به خرج دادند عَلمِ، علم و فناوری را بلند کردند و تفکر انقلابی باعث محرک و شتاب شما جوانان در این مسیر می‌شود. تفکر انقلابی و تفکر بسیجی در این مسیر با سرعت بیشتری حرکت می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: رشد و توان نظامی امروز کشور برگرفته از تقکر انقلابی همچون شهید طهرانی مقدم و یارانش است؛ با وجود تحریم‌هایی که حاکم بود این شهید عالی قدر با تقکر انقلابی خود فعل ما می‌توانیم را صرف کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.