مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

دهه فجر ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی افتتاح میشود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در دهه فجر خبرداد.

دهه فجر ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی افتتاح میشودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه بازدید مسکن محرومین و سیل زندگان در شهرستان آشتیان گفت: ۲۰۰ واحد از این مسکن‌ها در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

موسی نژاد از احداث و بازسازی ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین و سیل زندگان در سطح استان خبرداد و افزود: ۸۰ واحد از این تعداد در روز‌های گذشته تحویل صاحبان نیازمند آنان شد.

او اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ویژه برنامه سرکشی و بازدید ازخانواد‌ها تحت حمایت خود در دستور کار خودقرار دارد که در سطح استان و شهرستان‌های مختلف با هدف بررسی مشکلات خانواده‌های تحت حمایتی اجرا میشود.

حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان هم در این دیدار گفت: اگر منبع زکات احیا شود و منابع خوبی برای کمیته و نیازمندان است.

حجت السلام نیشابوری افزود: زکات را مدیریت و هدفمندسازی کنید تا شرایط زندگی نیازمندان مطلوبتر شود.

بازسازی و ساخت مسکن محرومین و مناطق مختلف شهرستان آشتیان به همت کمیته امداد و بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه ناحیه آشتیان در حال ساخت و بازسازی است.

بازدید مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی در سفر به شهرستان آشتیان ضمن دیدار از روند ساخت و ساز این مسکن‌ها با حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان دیدار و درخصوص اقدامات صورت گرفته کمیته امداد در جهت رفع محرومیت و به ویژه مسکن محرومین بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین در این دیدار در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته درزمینه زکات تشریح و تبیین شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.