دانش آموزان بسیجی در خط مقدم کمک به محرومان

دانش آموزان بسیجی در اردو‌های جهادی در ساخت مسکن محرومان کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دانش آموزان بسیجی با شرکت در اردو‌های جهادی و کمک به ساخت مسکن در خط مقدم کمک به محرومان تلاش می‌کنند.

چند سالی است که دانشجویان و دانش آموزان بسیجی به همراه سپاهیان اسلام شرکت در اردو‌های جهادی ساخت مسکن محرومان را اولویت کاری خود می‌دانند و این خط مقدم جهاد مسکن سازی است.

جوانان بسیجی این بار در روستای خوشدون از توابع شهرستان فراهان آستین همت را بالا زدند و به کمک و یاری محرومان و آسیب دیده از سیل آمدند.

اردو‌های جهادی مجموعه‌ای از فعالیت‌های خود جوش است که توسط دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، دانش آموزان، دانشجویان و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می‌شود که هر کدام بنابر ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود، انواع خدمات از جمله انجام پروژه‌های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی-درمانی، آموزشی- تحصیلی و ... را در کنار فعالیت‌های فرهنگی ارائه می‌دهند.

بخش اعظم از هدف از برگزاری این اردو‌های جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود و توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه جزو رسالت‌های تعیین شده بر دوش جهادگران است.

انتهای پیام / ج

دانش آموزان بسیجی در اردو‌های جهادی در ساخت مسکن محرومان کمک می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.