مرادی گفت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یکی از خوش اخلاق‌ترین مربیان بود و در شرایط بحرانی به ما کمک کرد.

مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی: باقری در شرایط بحرانی ما را دلداری می‌داد/ به زودی مطالبات او را پرداخت می‌کنیممراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت نادر باقری، مربی دروازه بان‌های نیم فصل  اول این تیم اظهار داشت: به خانواده این عزیز تسلیت می‌گویم. او یکی از مربیان خوش اخلاق بود و در شرایط سخت و بحرانی که در نیم فصل اول داشتیم، به ما کمک داد. او مثل یک بزرگ تیم را راهنمایی می‌کرد.

مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی ادامه داد: شنیده بودم که باقری بیمار و در بیمارستان بستری شده است. قصد داشتم که از او عیادت کنم که ناگهان ایوب چراغی، سرپرست تیم  پارس‌جنوبی با من تماس گرفت و خبر درگذشت باقری را به من داد. این مصیبت را به خانواده او، جامعه ورزش و مردم جم تسلیت می‌گویم.


بیشتر بخوانید: نادر باقری پرسپولیس را داغدار کرد


مرادی در مورد پرداخت مطالبات باقری در نیم فصل اول لیگ نوزدهم بیان کرد: باقری یکی از افرادی بود که در لیست دوم مالی باشگاه قرار داشت و پس از پرداخت مطالبات نفرات لیست اول، نوبت پرداخت حقوق نفرات لیست دوم است. البته همچنان حساب باشگاه بسته است و به دنبال راه دیگری برای پرداخت‌ها هستیم و به زودی مطالبات باقری را به خانواده او پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
نیش دارو پس ازمرگ سهراب
آخرین اخبار