فرمانده سپاه استان سمنان:

سردار سلیمانی نمونه واقعی برای انتظار ظهور امام زمان (عج) است

سردار حمید دامغانی گفت: سردار سلیمانی نمونه واقعی ۴۱ سال تلاش و مجاهدت خالضانه برای انتظار ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی در سخنرانی کاروان بزرگ عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه انتظار مردم ما برای ظهور امام زمان (عج) انتظار فعال است گفت: سردار سلیمانی نمونه واقعی ۴۱ سال تلاش و مجاهدت خالضانه برای انتظار ظهور امام زمان (عج) جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

او با بیان اینکه یکی از معانی انتظار عمل به وظیفه دینی، انقلابی و اسلامی هر مسلمانی است افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیات قرآن را در میدان عمل تفسیر کرد و با تشکیل هسته مقاومت در منطقه، حزب الله در لبنان و حشدالشعبی در عراق به حکومت داعش پایان داد.

سردار دامغانی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال خالصانه خدمت کرد تصریح کرد: این شهید بزرگوار با احیاء نهضت فلسطین، رژیم صهیونیست را در حصار قدرت فلسطین و حزب الله قرار داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه آمریکا سالیان سال ادعای پیشرفت و قدرت برتر نظامی را دارد گفت: آمریکا در شرایطی که در بالاترین سطح آمادگی بود سپاه پاسداران یکی از مهمترین پایگاه‌های آن‌ها را در کشور عراق نابود کرد.

او با بیان اینکه دشمنان با حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا به بخشی از توانمندی ایران اسلامی پی بردند افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه مهم نظامی آمریکا در کشور عراق قدرت موشکی ایران را به رخ آمریکا کشید، چرا که موشک از لایه پدافندی عبور و به پایگاه نظامی آمریکا اصابت کرد.

سردار دامغانی در پایان با بیان اینکه شیعیان یک هزارو ۴۰۰ سال است که غم شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را در سینه حمل می‌کنند تصریج کرد: حضرت زهرا (س) بانویی بود که در دفاع از تشکیل دولت و حکومت اسلامی با تمام وجود تا آخرعمر خود ایستاد و این بانوی بزرگوار با شهادت خود نیز دست از ولایت برنداشت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.