نماینده ولی فقیه دراستان کرمان گفت: برای امر الهی باید هجرت کرد تا اسلام از قالب منطقه ای خارج وجهانی شود.

ضرورت تلاش برای جهانی کردن اسلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نماز جمعه این هفته به امامت حجت الااسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان با ابراز تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وشهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز شهادت عاشقان در راهش گفت: شهید سلیمانی سه اصل مهم را اجرا کرد که مهمترین ابزارش خلوص نیت وتواضعش بود.

او افزود: عروج ارواحی که به عشق عزیز اسلام آمده بودند مصیبتی بود، ولی خداوند مصلت را در این دانست که این عاشقان عروج کنند وبه این شهید عزیز بپیوندند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: علی رغم تدابیری که مسئولین اندیشیده بودند، قریب به ۳ میلیون تشییع کننده در مراسم کرمان حضور داشتند که به اندازه کل مردم کرمان بودند که طبیعی است چنین حوادث غیر قابل پیش بینی پیش بیاید.

علیدادی سلیمانی عنوان کرد: علاوه بر ناراحت بودن از حوادث پیش آمده برجوانان وعزیزانی که در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند، نیز داغدار هستیم.

او تصریح کرد: برخود بر دو حرکت می بالیم، که یکی از این‌ها رفع همه تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که برداشته شدونشان از آن دارد که آینده روشنی خواهیم داشت و دیگر هیچ تعهدی به کشور‌هایی که خلاف عهدشان عمل کردند نداشته و هیچ ارتباطی نیز نخواهیم داشت.

امام جمعه کرمان افزود: نکته بعدی اولین سیلی بود که سپاه قدرتمند ایران به قلدر دوران و راس استکبار، آمریکای قاتل وارد کرد.

او عنوان کرد: این اولین اقدام برای انتقام خون شهید عزیزمان و دیگری شاهد خروج هر چه سریعتر آمریکای ظالم از منطقه بدست نیرو‌های سپاه خواهد بود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در ایام بزرگی هستیم که ظهور وجلوه‌ی عملیاتی کردن ۲ اصل اسلامی توسط انسانی مجاهد ومبارز ومقاوم و صبور که سال هاتلاش کردکه این ۲ اصل مهم محقق شود را خواهیم داد افزود: یکی از این ۲ اصل، جهاد است که سردار عزیزمان  با زبان و عمل و بذل جان خود در راه خداوند تبارک وتعالی اجرایی اش کرد.

نماینده ولی فقیه استان کرمان به اصل دوم اشاره وعنوان کرد: اصل دوم را می‌توان وحدت نام برد که با وحدت وهمدلی وهمراهی در دستور کار می‌تواند لشکری قوی وقدرتمند را شکل دهد.

او تصریح کرد:در کنار وحدت باید بخشش کنیم تا بتوانیم جهاد را در جامعه به نحو احسنت محقق سازیم زیرا جهاد برای آن است که دشمنان قدرت شما را ببینند تا ذلیل وخار شوند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به اصل مهم هجرت اشاره کرد وگفت: در راه خدا هجرت کنید برای اینکه اسلام از شکل منطقه‌ای خارج وجهانی شود.

او ادامه داد: اگر هجرت کنید خداوند در این دنیا حسنه وحسناتی بسی عظیم و وصف ناشدنی نصیبتان می‌کند هرچند که اجر وپاداش در آخرت بسیار بیشتر خواهد بود همانند شهید حاج قاسم سلیمانی که علاوه براینکه در دل همه ما جایگاه ویژه‌ای دارد در آخرت هم بهترین جایگاه را کسب نموده است وهمنشین ائمه وشهیدان بزرگوار خواهد بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، سیلی سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار