سیلی محکم سپاه پاسداران، وحشت را در میان دشمنان ایجاد کرد

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه توصیه می‌کنیم خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنند، گفت: سیلی محکم سپاه پاسداران، وحشت را در میان دشمنان ایجاد کرد.

سیلی محکم سپاه پاسداران، وحشت را در میان دشمنان ایجاد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار داریم، جا دارد هرچه بیشتر با زندگی این بانوی گرامی آشنا شویم.

او با بیان اینکه امرز هم مطلع شدیم حجت الاسلام سید هاشم رسولی محلاتی دار فانی را وداع گفتند، تصریح کرد: این شخصیت بزرگوار از ابتدا در کنار امام راحل بودند و در دفتر ایشان نقش بی بدیل ایفا کردند و پس از آن به همان سبک و سیاق در کنار رهبر حضور داشتند. در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز کوشا بودند؛ برای این عالم بزرگوار علو درجات را خواستاریم.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در هفتمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش هستیم، افزود: جای تشکر دارد از امت حزب الله در همه شهر‌ها و روستا‌ها که شما به محض شنیدن این حادثه دلخراش خود به صحنه آمدید و ابراز احساسات کردید. از همه اقشار، فرهیختگان و نخبگان تشکر داریم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه این شهدای گرامی سر و جان را بر کف قرار دادند، آنچه ما دیدیم این بود، گفت: در دیداری که با فرزندان شما قبل از شروع خطبه‌ها داشتم نیز این تفکر را در آن‌ها دیدم و مشاهده کردم، این آموزه‌ها هست که کسی مانند سردار سلیمانی می‌سازد.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی گرانقدر معلمی و استادی مانند امام راحل داشت و زیر نظر مقام رهبری بود، این مراتب را فرزندان و نوجوانان و دانش آموزان و جوانان لرستان می‌توانند طی کنند، تصریح کرد: شهید سلیمانی دل خود را به ایمان و تقوا گره زد و خود را فانی ولایت قرار داد. شهادت او نه‌تن‌ها واکنش در داخل کشور بلکه در بیرون مرز‌ها داشت. ملت‌ها در ۵ قاره جهان حماقت شیطان بزرگ را محکم کردند.

امام جمعه خرم آباد خطاب به نادان‌های کاخ سفید و کاخ الیزه و قصر نشینان تاکید کرد: شما در زمان امام راحل تمام دسیسه‌ها را به کار بردید تا جلوی انقلاب را بگیرید و جلوی نفوذ انقلاب به لبنان و دیگر کشور‌ها را بگیرید، همه نقشه‌ها را به کار بردید تا در عراق حاکم شوید. اما چه نصیب شما شد؟ خودتان گفتید هرجا ایران حضور یافت نتوانستیم به پیروزی برسیم.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: آیا غیر از این بود که در لبنان پس از شهادت سید عباس موسوی و در یمن پس از شهادت برادر رهبر شیعیان حوثی، هیمنه شما شکسته شد و نقشه‌های شما نقش برآب شد.

او با بیان اینکه از این تریبون اعلام می‌کنیم از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده‌های سربازان آمریکایی می‌گوئیم رهبران شما قابل نصیحت نیستند، به شما و سربازان اعلام می‌کنیم که جواب موشک را گل و شیرینی نمی‌دهیم، هرکسی تعدی کند تعدی می‌کنیم، تصریح کرد: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید، اجازه ندهید مجدد اعزام شوند. آنچه از سوی سربازان اسلام به شما رسید فعلاً یک سیلی بود وگرنه انتقام این است که هرچه زودتر منطقه ما را ترک کنید.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه سیلی محکم سپاه پاسداران در پایگاه عین الاسد که تبدیل به عین الجسد شد، آنچنان مبتکرانه بود که وحشت را در میان دشمنان ایجاد کرد، افزود: از مقام معظم رهبری و فرزندان عزیزمان در سپاه که با اقدام قاطع خود آرامش را به دل‌ها برگرداندند و غرور و عزت ملی را برای ما هدیه آوردند تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه گریه‌های شما رهبر انقلاب غم را بر دل ما افزود، فرزندان مردم لرستان به دفتر ما مراجعه کردند و با نام و امضا خواستار تشکیل گردان‌های سپاه قدس شدند و خواستند مقدمات را برای ادامه راه سلیمانی فراهم کنیم، اظهار داشت: وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی ایجاد شده را باید پاس بداریم. همه ما باید خدمات را به مردم بیشتر کنیم که‌مردم لایق خدمات هستند.

او خاطرنشان کرد: این وحدت در سایه سار ولایت و رهبری انقلاب شکل گرفت، این وحدت در سایه انقلابی گری سردار سلیمانی که خودش را فانی‌رهبری می‌دانست شکل گرفت پس ما این وحدت را با اطاعت از رهبری تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار