آمریکا جز کشتار و جنایت چیزی ندارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا جز کشتار و جنایت چیزی ندارد و داعش را برای نابودی و چپاول ملت‌ها تربیت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه اسم و عظمتی که از سردار سلیمانی امروز مشاهده می‌شود به دلیل دوری از گناه، خضوع و خشوع و توجه به خداوند است، اظهار کرد: هر کداوم تقوا وجود دارد پیروزی در قطعی است و آدم متقی در دنیا موفق است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گوییم از این لحاظ که شخصیت بزرگی از دست دادیم و تبریک برای آنکه ایشان به آرزویشان یعنی شهادت رسیده‌اند؛ البته که ایشان در دوران حیاتشان دارای جهادی مدبرانه، آگانه و مقتدرانه داشته که بخشی ثمرات و تاثیرات آن را امروز نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه و حتی حهان به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

اوافزود: همه پیروزی‌های ما به خاطر ارتباط با خدا و اجرا دستورات خداوند است.

حجت الاسلام میردامادی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی انقلاب را نو کرد و این عزت، الهی بود و مردم با ساندیس جمع نشدند، پس از تشیع جنازه حضرت امام خمینی، تشییع پیکری این چنین در تاریخ انجام نشده است که از کاظمین، بغداد، کربلا و نجف تا اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان مردم این چنین به خیابان‌ها بیایند.

او با بیان اینکه خداوند محبت او را دل‌ها قرار داده و مردم همه برای او گریه می‌کردند، ادامه داد: هنگامی که رهبر انقلاب نماز را خواندند و به گریه افتادن صدای گریه آن جمعیت میلیونی بلند شد، این شهید عزیز خلوص و توکل داشت و در تمام مواقع رعایت مسائل شرعی را می‌کرد؛ هیچ توقع و خواسته‌ای نداشت و هنگامی که جلسه‌ای بود در گوشه‌ای می‌نشست که به زحمت او را پیدا می‌کردیم و هیچ گاه کاخ و کاخ نشینی نخواست.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی مسلمان و غیر مسلمان … را متاثر کرد چرا که یک مرد بود، قطعا بدانید و مطمئن باشید همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) وعده دادند به زودی امریکا را زیر لگد‌های خود له خواهیم کرد، زیرا که این وعده خدا است.

او با توضیح اینکه نباید از هیبت آمریکا ترسید، بیان کرد: آنجایی که دست خدا باشد، هر چه تعداد و قدرت هم کم باشد به اذن خدا زیاد‌ها و قدرتمندان شکست خواهند خورد؛ این روز‌ها رهبر انقلاب فرمودند انتقام سخت، و خواسته مردم هم همین بود، اما چه کسی فکر می‌کرد نیروی‌های مسلح ما و سپاه قهرمان ما، در همان ساعاتی که سپهبد قاسم سلیمانی شهید شد یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق را نابود کنند.

حجت الاسلام میردامادی افزود: همین نیت‌ها شعاره مردم است که امریکا را ترسانده و به گفته یکی از نظامیان عراقی از آن لحظه که موشک‌های ایران شلیک شد، نظامیان عراقی در این پایگاه نگران بودند، اما تمام موشک‌ها به اهداف تعیین شده و در قسمت‌های امریکایی پایگاه فرود آمده‌اند.

او با بیان اینکه امریکایی‌ها تا ۲۴ ساعت جنازه و زخمی‌ها را انتقال می‌دادند و تمام پهپاد‌ها و هواپیما‌های جنگی امریکایی سوزانده و نابود شدند، اضافه کرد: این‌ها مقدمه کار است، قطعا بدانید همانگونه که رهبر انقلاب وعده داده‌اند ما به این قضیه راضی نیستیم و باید تمام پایگاه‌هایی که امریکا در منطقه تصرف کرده از وجود کثیف و خبیث آنان پاک شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شما مردم در این یک هفته نشان دادید آن چه شعار می‌دهید از شعور است و آماده‌اید آمریکا را زیر پا‌های خود له کنید؛ چیزی که باید حفظ کرد ایمان، عشق، فهم و شعور این مردم است، امریکا جز کشتار و جنایت چیزی ندارد و داعش را برای نابودی و چپاول ملت‌ها تربیت کرده است.

اوادامه داد: اگر شخصیتی مثل حاج قاسم سلیمانی نبود ایران را هم با دلار‌های آل سعود و سلاح‌های امریکا، رژیم صهیونیست و انگلیس گرفته بودند، همانگونه که رهبر انقلاب گفتند، این‌ها می‌خواهند کشور‌ها را مانند آل‌سعود به گاو شیر ده تبدیل کرده و غارت کنند بنابراین همانگونه که امام فرمودند هر چه فریاد دارید برسر آمریکا بزنید.

حجت الاسلام میردامادی اظهار کرد: آمریکا فهمیده است تمام قدرت ما ایمان و حیا ماست بنابراین با تمام توان خود به آن حمله کرده و می‌خواهند مانند موریانه پایه‌های آن را بخورند.

او با گله از مسئولان شهری تأکید کرد: مردم از وضع خیابان‌هایی مانند چهار باغ گله دارند که بعضا دختر و پسر‌ها با وضعیت نامناسب اعمال ناشایستی انجام می‌دهند؛ ما ملتی نیستیم که بی‌حجابی، بی‌حیایی و بی‌عفتی برایمان افتخار باشد و اگر نیرو انتظامی، شهرداری و یا دیگران مسؤول هستند، کاری انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.