عزاداری برای سردار دلها همزمان با ایام فاطمیه در قلعه گنج

عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درقلعه گنج برگزار شد.

عزاداری برای سردار دلها همزمان با ایام فاطمیه در قلعه گنجبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ‍ مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درجوار گلزار شهدای گمنام با حضور خانواده شهدا و مردم ولایت مدار قلعه گنج برگزارشد.

حجت الا سلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا مادر همه‌ عالم وشهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:دراین ایام خداوند متعال رزق فاطمیه رابه ماعطا کرده تابتوانیم ازاین فرصت هابهره کافی راببریم.

او تصریح کرد: پیامبر و ائمه اگر مطالبی را‌گفتند وحرکتی را انجام داده اند صرفاً برای زمان خودشان نبوده است بلکه برای همه تاریخ است و تا قیامت این مطالب تازگی داردو این ریشه‌ها به عنوان نمادبرای راه صحیح از غیر صحیح و برای تشخیص حق از باطل بوده است .

او بیان کرد: پیامبر حضرت فاطمه (س) را به عنوان نماد حق و معیار حق مشخص کردند تامردم تاریخ در هر زمانی حق رابشناسندویکی از نشانه‌های حق این است که ببینیدکه آیا دختر پیامبراز شما راضی است یانه اگرحضرت فاطمه (س) ازگروه وشخصی راضی باشد خداوند ازاو راضی است و درمسیر حق است.

حجت الاسلام نجنو بیان کرد:پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران بجای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما می‌آموزند.

امام جمعه قلعه گنج تاکید کرد:شهادت مظلومانه سردار سرافراز و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی آن بزرگ مجاهد نستوه میادین جهاد و شهادت، مایه فخر و افتخار دیار کریمان استان کرمان بود  که سرانجام ثمره یک عمر تلاش و مجاهدت فی سبیل الله را از پرورگار خود گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار