معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور خبر داد:

توافق سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت هاکوپیان برای طراحی برند اقوام ایرانی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور از توافق سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور با شرکت هاکوپیان برای طراحی برند اقوام ایرانی خبر داد.

توافق سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت هاکوپیان برای طراحی برند اقوام ایرانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در  بازدید از کارگاه طراحی دوخت حضرت زینب کبری واقع در حاشیه شهر زاهدان برانطباق توانمندی و مهارت کارآموزان با مطالبات بازار تاکید کرد.

هاشمی اظهار داشت: توانمندی و مهارت مهارت آموزان باید به گونه‌ای منطبق با مطالبات بازار و ایجاد تنوع و خلاقیت و ارج نهادن به ذائقه خریداران باشد چرا که این مهم به کارآموزان کمک میکند تا پس از اتمام دوره بتواند در موقعیت مستقل برای خود اشتغال فراهم کند.

او تقویت این نوع نگاه به مهارت آموزی را بستر ساز احراز شغل عنوان کرد و خواستار تلاش کارآموزان برای مستقل بودن شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حوفه‌ای کشور بیان داشت: با شرکت هاکوپیان توافق کرده ایم تا برند اقوام ایرانی را برای سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی کند و از این برند برای صادرات لباس اقوام ایرانی و تامین نیاز داخلی کشور به پوشاک استفاده کنیم و در این راستا یکی از پایلوت‌های آن‌ها را در زاهدان برای لباس سنتی بلوچی و سیستانی قرارخواهیم داد.

کارگاه حضرت زینب کبری با همکاری مرکز سیدالشهدا و سپاه پاسداراندر دوشیفت صبح و عصر با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر مشغول فعالیت است.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار