سرمربی تیم والیبال افق قم مطرح کرد؛

اولین پیروزی بانوان والیبالیست قم در لیگ برتر

خلیلی گفت: بانوان والیبالیست قم صاحب اولین پیروزی خود در لیگ برتر شدند تا از انتهای جدول جدا شوند.

اولین پیروزی بانوان والیبالیست قم در لیگ برتربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سعیده خلیلی سرمربی تیم والیبال افق قم گفت: تیم افق قم در دیداری معوقه از هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان موفق شد تیم اطلس تهران را شکست دهد و برای نخستین بار در فصل جاری طعم پیروزی در این مسابقات را بچشد.

او افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان مدتی به حالت نیمه تعطیل درآمده بود که علت آن حضور تیم ملی والیبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک بود و با پایان این مسابقات، لیگ برتر به روال سابق خود باز خواهد گشت.

سرمربی تیم افق قم گفت: تیم افق قم که از بازیکنانی بی تجربه استفاده می‌کند در بازی‌های گذشته خود به طور طبیعی بازنده شده بود و سرانجام در دیداری معوقه از هفته اول در تهران موفق شد اطلس را ۳ بر یک شکست دهد و با کسب امتیاز این بازی از انتهای جدول جدا شود.

خلیلی بیان داشت: تیم اطلس تهران نیز از نظر نتیجه گیری شرایطی مشابه تیم افق قم داشت و پیش از این بازی پیروز نشده بود و پیروزی دختران تیم افق قم ما را به آینده این تیم به ویژه در نیم فصل دوم و تجربیات بیشتر امیدوار می‌کند.

او تأکید کرد: تیم افق قم امسال به دنبال نتیجه و پیروز شدن نیست، زیرا انتظارات از یک تیم باید متناسب با سطح داشته‌های آن تیم باشد و داشته‌های افق در سطحی نیست که بتواند با تیم‌های پرهزینه و باتجربه لیگ مقابله کند، اما حضور در این جمع برای افق ارزشمند و مثمرثمر است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار