مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری:

اقدامات توسعه‌ای در تکاب ارزیابی می‌شود

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از ارزیابی اقدامات توسعه‌ای در شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در جلسه ارزیابی توسعه شهرستان‌های کم برخوردار که بصورت ویدئو کنفرانس با وزارت کشور و همزمان با استان‌های سراسر کشور برگزار شد، گفت: عملکرد اقدامات توسعه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه با شهرستان تکاب که بعنوان نمونه‌ای از شهرستان‌های کم برخوردار استان انتخاب شده در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

مقابلی افزود: مجموعه اقدامات انجام یافته در شهرستان بایستی منجر به بهبود شاخص‌های توسعه شده که در نهایت این بهبود ارزیابی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت پیش بینی اعتبارات لازم در لایحه بودجه در این خصوص بر رفع مشکلات اعتباری مربوط به زیرساخت راه‌های مواصلاتی شهرستان تکاب تأکید کرد.

عزت اله بهاری مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری نیز بعنوان مدیر کل منتخب استانداری در پیگیری اقدامات توسعه‌ای در شهرستان تکاب با اشاره به اقدامات انجام یافته در شهرستان تکاب گفت:اقدامات لازم با محوریت معاونت امور اقتصادی استانداری و مشارکت همه دستگاه‌ها در رابطه با شهرستان تکاب در حال انجام است که در این خصوص باید از همه ظرفیت‌های اعتباری برای توسعه شهرستان استفاده شود. عباسی معاون فرمانداری تکاب نیز خواستار و تسریع در عملیات اجرایی راه مواصلاتی شهرستان تکاب شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد ۱۰۰ شاخص که در حوزه‌های مختلف برای ارزیابی اقدامات توسعه‌ای شهرستان‌های کم برخوردار تدوین شده است در سامانه مورد نظر درج و مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.