برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

استاندار کرمانشاه از برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ به عنوان یک فرصت بی نظیر برای استان یاد کرد و گفت : این رویداد باید در سطح یک پروژه ملی مطرح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به فرصت مطلوب رویداد گردشگری ۲۰۲۰ برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان گفت : حدود ۱۰ ماه برای انجام برگزاری هرچه بهتر این رویداد و بهره مندی از مزایای آن فرصت داریم که فرصت بسیار محدودی است.

او گفت : در این فرصت اندک باید تمام دستگاه‌های استان تلاش کنند تا این رویداد را از درون استان به سطح کشور و سطح وزاتخانه‌ها کشانده و به عنوان یک پروژه ملی آن را مطرح کنند.

بازوند گفت : مدیران ملی باید درگیر برگزاری این رویداد شوند و این وظیفه دستگاه هاست که این ارتباط را با وزارتخانه‌ها برقرار کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر سوق دادن کار‌های پژوهشی به سمت رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی گفت: متاسفانه همه ما از زیرپوست شهر غافلیم و کمتر به وضعیت اجتماعی و فرهنگی زیر پوست جامعه پرداخته ایم.

او گفت: اینکه بخواهیم هزینه کنیم و کار پژوهشی انجام دهیم که کجا برای پسماند زباله بهتر است در جای خود خوب است، اما چندان کار پژوهشی دشواری نیست و بهتر است به جای این موارد هزینه‌های پژوهشی را صرف مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه کنیم.

او به گسل‌های اجتماعی موجود در جامعه اشاره کرد وافزود: در مواقع بحران این گسل‌ها فعال شده و به راحتی تبدیل به مسائل امنیتی می‌شود، پس از هم اکنون باید در خصوص رفع این گسل‌ها کار‌های پژوهشی صورت گیرد.

بازوند افزود: ضرورت دارد اعتبارات پژوهشی به جای کار‌های غیر مهم به سمت رفع مشکلات حوزه اجتماعی و سیاسی پیش رود.

استاندار کرمانشاه سهیه بندی کار‌های پژوهشی را درحوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و... نیز اقدام اشتباهی دانست و گفت: اولویت‌ها باید در انجام کار‌های پژوهشی ملاک باشد و در حال حاضر که مسائل اجتماعی و فرهنگی اولویت کار است باید پژوهش‌ها به این سمت هدایت شوند.

حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در رویداد گردشگری روستایی ۲۰۲۰ گفت: در همین راستا حدود ۷۰ تا ۷۳ روستا به عنوان روستا‌های هدف گردشگری این رویداد انتخاب شدند.

او افزود: همه دستگاه‌ها باید در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند و شرح وظایف و برنامه ریزی‌ها در این زمینه تهیه شده که باید همه نظر داده و در جلسات بعدی به تصویب برسد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار