۱۳ مسیر روستایی و فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر بارش باران بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: ۱۳ مسیر روستایی و فرعی در جنوب این استان بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه‌ها بسته شده و در تمامی محور‌های شریانی تردد برقرار است.

۱۳ مسیر روستایی و فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر بارش باران بسته استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان  در نخستین نشست ستاد بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر اظهار داشت: از زمان اعلام وضعیت بحرانی از سوی مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیرو‌های اداره کل راهداری و ادارات تابعه شهرستان‌ها در آماده‌باش قرار گرفتند.

او  گفت: اولویت اول نسبت به شرایط بحرانی طبق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی برقراری تردد در مسیر‌های اصلی و شریانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر افزود: راهدارخانه‌های حوزه استحفاظی نسبت به شرایط بحرانی تجهیز و در آماده‌باش هستند.

او  بیان کرد: میزان خسارت‌های وارد شده به محور‌های اصلی، فرعی و روستایی بعد از فروکش کردن بارندگی و سیلاب برآورد خواهد شد.

سامانه بارشی قوی از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده و تاکنون بارندگی سراسر استان را فرا گرفته و در برخی مناطق جنوب استان رودخانه‌ها طغیان کرده و سیل جاری شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار