تاثیرمناسب فضا‌های شاداب در ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان

رئیس اداره آموزش و پروش موسیان از تاثیرمناسب فضای شاداب و استاندارد در ارتقای کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان خبر داد.

تاثیرمناسب فضا‌های شاداب در ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پروش موسیان گفت: ایجاد فضا‌های شاداب و استاندارد، در ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان می‌تواند تاثثر بسزایی داشته باشد.
او ادامه داد: رنگ آمیزی‌های خوبی که بر در و دیوار حیاط آموزشگاه‌ها نقش می‌بندد نشان از تلاش همکاران در ایجاد فضای شاد و با نشاط مدارس است.

خانه زر مطرح کرد: هر چه فضای مدرسه شاداب‌تر باشد، استعداد‌ها و توانایی‌های دانش آموزان بروز و ظهور بیشتری خواهد داشت و به تبع آن، کیفیت فرایند یادگیری بالاتر خواهد رفت.

او در خصوص لزوم کاهش میانگین دانش آموزان در کلاس‌های مدارس دو زبانه نسبت به مدارس عادی اظهار کرد: خواستار توجه جدی از سوی مسئولان کشوری و استانی در این مقوله شده ایم که امیدواریم در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان در ادامه به نقش مراکز پیش دبستانی در ایجاد آمادگی‌های زبانی و اجتماعی در نوآموزان مناطق دو زبانه اشاره کرد و افزود: بدون شک وجود مراکز پیش دبستانی و حضور نوآموزان در این مراکز می‌تواند به افزایش کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه اول کمک شایانی نماید، لذا باید تلاش شود تا اهمیت این موضوع دربین خانواده‌ها تبیین و تشریح گردد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.