شجاعت، تدبیر و اخلاصِ سردار دل‌ها، ویژگی‌هایی تأمل برانگیز برای مسئولان

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شجاعت و تدبیر در کنار اخلاص، برجسته‌ترین ویژگی سردار دلهاست که اگر مسئولان آن‌ها را در کارهایشان به کار ببندند، قطعاً موفق خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در کلاس نیم فصل داوران فوتبال استان کرمان که به میزبانی رفسنجان در سالن شهید پرتویی دانشگاه ولیعصر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این ضایعه‌ی دردناک را به جهان تشیّع به ویژه ایران اسلامی تسلیت گفت و بیان داشت: معنویت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت وی را برجسته کرده است.

 

او افزود: به راستی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی، حق مطلب را به درستی ادا کردند.

قرایی، شجاعت و تدبیر در کنار اخلاص را برجسته‌ترین ویژگی این شهید والامقام اعلام و تصریح کرد: اگر هر مسئولی این ویژگی‌ها را در کارش به کار ببرد، قطعاً موفق خواهد شد.

او بیان داشت: اتفاقاً همین ویژگی ها، در کار شما داوران عزیز هم می‌تواند گره گشای کار شما در قضاوت باشد و با توکل کردن در کنار شجاعتی که در قضاوتتان به کار می‌برید، می‌توانید موفق باشید به شرط اینکه اخلاص را فراموش نکنید.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از داوران خواست: خدا را در همه مراحل کار، ناطر خود بدانند، همانگونه که شهید سردار سلیمانی بود و خودش را وقف مردم و نظامش کرده بود.

قرایی به حضور علیرضا کهوری در کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: این حضور، فرصت مغتنمی است تا جایگاه داوری فوتبال استان ارتقا یابد.

 

او تصریح کرد: ما هم انتطار داریم داورانمان بیشتر دیده شوند و قضاوت‌های بیشتری در لیگ‌های کشوری به آن‌ها داده شود.

قرایی ابراز امیدواری کرد: در پایان چهارسال این دوره هیئت فوتبال، در لیگ برتر علاوه بر آقای مهدوی شاهد حضور یک کوبل دیگر و در لیگ دسته اول هم دو کوبل باشیم.

او تشکیل آکادمی داوری را از برنامه‌های این هیئت برای کشف و پرورش داوران جوان و نخبه عنوان کرد و بیان داشت: این داوران را در بازه زمانی هر سه ماه تحت تعلیم قرار دهیم تا با یک آموزش مستمر در طول سال، تصمین کننده داوری استان در آینده باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار