رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

فرایند اعمال قانون رانندگان متخلف در ایلام سرعت می‌گیرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از سرعت گرفتن اعمال قانون رانندگان متخلف و قانون شکن توسط ماموران راهور در استان ایلام خبر داد.

فرایند اعمال قانون رانندگان متخلف در ایلام سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت :باتوجه به تجهیز کارکنان این پلیس به تجهیزات و فناورآوری روز از جمله دست افزار موبایلی هوشمند، از این پس رانندگان متخلف به صورت فراگیر و دقیق در کمترین زمان ممکن برابر قانون جریمه می‌شوند.

او افزود: در فرایند جدید اعمال قانون، رانندگان متخلف هیچ گونه قبض جریمه کاغذی دریافت نمی‌کنند و صرفا از طریق پیامک درجریان نوع تخلف ارتکابی، زمان، مکان و مبلغ جریمه قرارمی گیرند.

کوهزادی بابیان اینکه اطلاعات مربوط به جریمه صرفا برای صاحب پلاک ارسال می‌شود بیان کرد: از مالکینی که وسایل نقلیه خود را به صورت قولنامه‌ای خریداری کرده اند خواستاریم با مراجعه به مراکز تعویض پلاک پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک بنام خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور حفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از صدور جریمه‌های نابحق، کارکنان اجرایی پلیس راهور درخصوص چگونگی استفاده از این تجهیزات مورد توجیه و آموزش قرارگرفته اند و تاکید شده است فقط در صورت تشخیص تخلف و اطمینان از صحت شماره پلاک حق اعمال راننده خاطی را دارند.

او با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون ادامه داد: به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان ، پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.