تعطیلی برخی مدارس استان کرمان

رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، کشکوییه، انار وپیش دبستانی ومدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان، فردا یکشنبه خبرداد.

امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، کشکوییه، انار و پیش دبستانی ومدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل شد.

او افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و هوای سرد به استان کرمان و احتمال تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان در دو روز آینده، تاکید می‌شود اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان کرمان را از منابع خبری رسمی آموزش و پرورش استان کرمان در یافت کنید.

سلاجقه تصریح کرد: هرگونه اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان کرمان در فضای مجازی و به غیر از منابع خبری معرفی شده، کذب است.

او افزود: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش_دهج و دهستان_خَبر از توابع شهرستان شهربابک تعطیل شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر جیرفت و مدارس بخش‌های تابعه و روستا این شهرستان در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.

سلاجقه افزود: مدارس شهرستان بردسیر وپیش دبستانی ها ومدارس ابتدایی شهرستان زرند تعطیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار