نجات سرنشینان خودرو در جنوب کرمان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج گفت: با تلاش راهداران کهنوجی، راننده کامیون و همراهش در آبنمای مظفرآباد در رودبار جنوب نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابن‌یمین مظفرپور، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج گفت: گزارش گیر افتادن یک دستگاه کامیون با ۲ سرنشین در آبنمای محور کهنوج _ مظفرآباد رودبار در جنوب استان کرمان اعلام و بلافاصله یک دستگاه گریدر به همراه سه اکیپ راهداری با سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته در زمینه انسداد آبنما، راننده کامیون بدون توجه به این مسائل و میزان جریان آب با ورود به آبنما و خروج از مسیر اصلی محور به دلیل جریان تند آب، گیر افتاده بود.

مظفرپور با بیان اینکه یک دستگاه گریدر راهداری برای نجات جان راننده و سرنشین با وجود جریان شدید سیلاب به آبنما ورود کرد، تصریح کرد: با بستن طناب به گریدر و کامیون، راننده و همراه آن با همکاری نیرو‌های امدادی هلال احمر کهنوج از داخل سیلاب نجات یافتند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج گفت: این راننده از استان همدان برای حمل محصولات کشاورزی به جنوب استان کرمان سفر کرده بود که در سیلاب مظفرآباد گیر افتاد.

او اظهار داشت: رانندگان در زمان بارندگی به هیچ عنوان از مسیر آبنما‌های سیلابی عبور نکنند و با اینگونه اقدامات جان خود را به خطر نیندازند.

۲ آبنمای مظفرآباد و آبسردوئیه در شهرستان‌های کهنوج و رودبار جنوب کرمان همچنان سیلابی و مسدود است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.