معرفی قاریان برتر خوزستان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی

داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی خوزستان گفت: جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور بزرگان قرآن کریم برگزار شد که مخاطب جشنواره عام بودند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدکریم موسوی داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی خوزستان گفت: با توجه به اینکه قطعاً جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز به روز قویتر می شود با این آیین نامه برگزار کنندگان به نتیجه دلخواه خود برای تلاوت‌های مجلسی مطلوب و باب طبع شنوندگان خواهند رسید.

او افزود: کسانی که وارد عرصه تلاوت می شوند در جلساتی شرکت می کنند و در کشوری زندگی می کنند که ساختار تجوید و فصاحت در قرائت و تلاوت بسیار مهم است، حتماً این موضوع مورد رعایت و توجه شرکت کنندگان و قاریان است.

موسوی بیان داشت: مردم از طریق رسانه‌ها و محافل قرآنی، قاری مورد علاقه و نظر خود را انتخاب می کنند. شاید خیلی از قاریانی که اقبال بسیاری در میان مردم دارند از برگزیدگان و نفرات برتر مسابقات بین المللی نباشند.

داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی تصریح کرد: جشنواره با حضور همه بزرگان قرآن کریم برگزار شد و تا انتهای مراسم مخاطب عام بودند و نقش استان در این جشنواره با توجه به حضور ۲ فعال قرآنی در هیأت داوران، یک نماینده آقا در فینال فینالیست‌ها و تجلیل از یک بانوی خوزستانی به عنوان نخستین قاری برتر بخش بانوان بسیار پررنگ بود و با این سطح از کیفیت حضور خوزستانی‌ها امیدوارم به زودی خوزستان میزبانی مسابقات قرآنی در سطح ملی را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.