موفقیت زری فتحی در تست آمادگی جسمانی داوران فوتسال آسیا

داور شیرازی با پشت سر گذاشتن تست‌های آمادگی جسمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در لیست داوران قضاوت کننده سال ۲۰۲۰ قرار گرفت.

موفقیت زری فتحی در تست آمادگی جسمانی داوران فوتسال آسیاهادی کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، زری فتحی داور شایسته فوتسال بانوان آسیا و جهان از استان فارس در سمینار داوران فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست تست‌های این کلاس را با موفقیت پشت سر بگذارد.

او افزود: سمینار داوران فوتسال آسیا از روز پنجشنبه ١٩ دی ماه در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شده است و تمام داوران فوتسال کشورمان در بخش آقایان و بانوان توانستند با موفقیت تست‌های آمادگی جسمانی را جهت قضاوت در رقابت‌های بین المللی آسیا در سال ۲۰۲۰ با موفقیت پشت سر بگذارند.

سمینار داوران فوتسال آسیا تا تا روز دوشنبه ٢٣ دی ماه در کوالالامپور مالزی ادامه خواهد داشت.

زری فتحی متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در شهر شیراز است و از سال ۲۰۱۷ وارد لیست بین المللی شده و تا کنون در رقابت‌های جنوب شرق ۲۰۱۷ آسیا، رقابت‌های داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا، مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸، رقابت‌های دانشجویان ۲۰۱۸ جهان، قضاوت در رده بندی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۹ و حضور در فینال رقابت‌های فوتسال ۲۰۱۹ ملت‌های اروپا در کشور پرتغال را در کارنامه قضاوت خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار