رد صلاحیت ۸ نماینده خراسان رضوی

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: ۸ نماینده خراسان رضوی برای انتخابات ۹۸ تایید نشده اند.

کدامیک از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شدند؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کمال سروی‌ها مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: از بین ۱۸ نماینده فعلی استان که برای مجلس یازدهم نیز کاندید شده اند، ۸ نفر صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.
 
او ادامه داد: صلاحیت ۴ نماینده مشهد که برای انتخابات پیش رو مجددا از حوزه انتخابیه مشهد و کلات ثبت‌نام کردند، تایید شده است.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: حدود ۱۲۰ نماینده فعلی یا رد صلاحیت شده‌اند، یا انصراف داده‌اند و یا ثبت نام نکرده اند که در مرحله اول در هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها همه نمایندگان استان  تایید شده است.
 
سروی‌ها افزود: در مرحله دوم در هیات نظارت استان ۳ نماینده فعلی آقایان بهروز بنیادی (کاشمر)، جلیل رحیمی جهان‌آبادی (تربت جام) و رمضانعلی سبحانی فر (سبزوار بزرگ) رد صلاحیت شده‌اند که در مرحله سوم ۵ نماینده دیگر آقایان  حمید بنایی (بجستان و گناباد)، حمید گرمابی (نیشابور و فیروزه)، سعید باستانی (تربت حیدریه)، عبدالله حاتمیان (درگز) و محمود نگهبان سلامی (خواف و رشتخوار) رد صلاحیت شده اند که این نمایندگان در مرحله آخر و شورای نگهبان می‌توانند هم رد و یا تایید شوند.

او ادامه داد: نمایندگانی که رد صلاحیت شده اند از ۱۲  تا ۱۴ بهمن  شکایت خود را به شورای نگهبان تحویل داده تا بررسی و اعلام شوند.


انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار