پیامک‌های دریافتی بیست و دوم دی ماه؛

از بررسی وضعیت بسته معیشتی تا گران بودن هزینه دندانپزشکی

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ بیست و دوم دی ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

9025....0912: با سلام بیمه های تکمیلی آتیه سازان و دی مطالبات مراکز درمانی را پس از ۱۵ ماه هنوز پرداخت نکرده اند.لطفا پیگیری بفرمایید.

 

7934...0910: با سلام ،،،بنده عبدی یکی از اعضای سرايدارا خدمتگذار منطقه فشافویه شهرری هستم ،،،خواهشمندیم در مورد رتبه بندی ما قشر زحمتکش رسیدگی و تجدید نظر کنید ماه هم یکی از خانواده ی آموزش پرورش هستيم

 

6742...0930: سهمیه سوخت به رانندگان اسنپ تعلق نگرفته.هر وقت زنگ می زنیم میگن در حال پیگیری هستیم.مشکلمون رو باید به کی بگیم؟

 

9935....0918: سلام وخسته نباشید. از استان مرکزی شهرستان دلیجان. تو دلیجان قيمت‌هاي کالاها در بسیاری از سوپرمارکت ها بسیار بالاست و این مورد را چندین بار از مسئولین خواستیم که رسیدگی کنند و رسیدگی نکردند. در شهر دلیجان امکانات پزشکی بسیار کم هست نه دکتر متخصص داره نه داروخانه مجهز داره. تو کل شهر تنها یک داروخانه شبانه روزی هست که اکثر مواقع تعطیل هست. از شما خواهش می کنم این موضوع و مشکلات شهرستان دلیجان را از طریق تلویزیون پیگیری و به گوش مسئولان برسانید. با تشكر فراوان

 

0253....0913: با سلام : شهریور 97 برای خودرو ساینا ثبت نام کردم و قرار بود خرداد 98 تحویل شود ولی هنوز تحویل نداده اند

 

3881...0919: بنده بازاریاب هستم و دستگاه های کارتخوان سیار برای افرادی که نیاز دارند از نمایندگی های شرکت پرداز الکترونیک فن آوا تهیه و به دست مشتری میرسونم الان که دارم این متن رو مینویسم حدود۴۰ روز است ک سویچ فن اوا قطع می باشد و یا قطع و وصل میشه و تمام مشتریانی که از این سویچ دستگاه خردیداری کردند به شدت اذیت می شوند هیچ کسی هم پاسخگو نیست با پشتیبانی تماس می گیرم میگن رفع می شود ولی معلوم نیست کی رفع بشه جواب درستی نمیدن. از شما مسئول محترم عاجزانه خواهش می کنم به این مشکل رسیدگی بفرمایید

 

4628...0916: اصلا درمورد بسته معیشتی تا اونجایی که من از اطرافیانم خبر دارم اصلا عدالت اجرا نشده است.

 

7872...0922: لطفا در مورد بسته معیشتی از مسئولان گزارش تهیه کنید. 

 


3175...0912: سلام. همه مسافران پرواز اکراین بلیط خریداری کردن و اسمشون رو میدونیم. لطفا اسامی جانباخته گان رو اعلام کنید.

 


6507...0916: سلام چرا ھزینهھای دندانپزشکی اینقدر بالاست نمی شود رفت دکتر به خصوص کسانی درآمدی ندارند لطفاپیگیری کنید.استان ھرمزگان بشاگرد

 

3990...0911: سلام...چرا در طرح رتبه بندی فرهنگیان رتبه های قبلی حذف و رتبه جدید جایگزین شد حال اینکه هیچ فرقی به حال ما نشد مثلا من تو 15 مهر 98 رتبه خبره گرفتم ولی رتبه من و حذف کردن و از اول مهر 98 طرح رتبه بندی رو اجرا کردن که من ضرر کردم و چیز خاصی بهم اضافه نشد ؛ لطفا رسیدگی کنید.

 

6838...0916: با سلام برنامه معیشتی چه شده است.


0611....0913: سلام.خسته نباشید .علت تاخیر در سهمیه بنزین. آژانس ها از چیست اگر سهمیه بنزین نمی دهید حداقل نرخ ها را درست کنید .به خدا حیرانیم چه کنیم.

 

6913...0922: سلام چراسهمیه سوخت آرژانس های نسیم شهر واریز نمی شود خواهشا منتظرجواب وعلت هستیم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار