پیامک‌های دریافتی هشتم دی ماه؛

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۱۰/۰۸

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ هشتم دی ماه را در این بسته مشاهده کنید

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3151...0915: سلام خسته نباشين.  من از سراوان استان سيستان و بلوجستان هستم، یک عده نفراتی هستن كه با همكاری مأمورين خودفروخته ساليان زيادی دست به قاجاق انسان و رشوه زدن متأسفانه با گزارش های متعدد كه انجام داديم بی نتيجه مانده و هيج مقامی جوابگو نيست.

 

6697...0913: من ده ماه است در حال پیگیری حق و حقوقم از سازمان تامین اجتماعی هستم. ده ماه است که به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده ام. متاسفانه وضعیت به گونه ای بد است که سازمان تامین اجتماعی روی حکم قطعی کاری نمیکنه.

 

6697...0913: با سلام. اگه امکان داره در خصوص مرخصی زایمان زنان گزارش تهیه کنید. سه سال است متاسفانه سازمان تامین اجتماعی برای شاغلین دانشگاه ها حق و حقوق شان را نمی دهد. متاسفانه شکایت کردن هم فقط اتلاف وقت است.

 

0875...0912: سلام. در خصوص یک کارخانه آلاینده که سالیان سال در منطقه 21 تهران هوای منطقه را به شدت آلوده می کند و روز های مثل امروز که در حال کار است می توان آنرا رسانه ای کرد چون محیط زیست نیز با آنها کاملا هماهنگ است.

 

4388...0913: سلام چقدر پیام بدهم چرا از رئیس سازمان ایثارگران در رابطه با ما کمک معیشتی بگیران ارتش که باید فقط با600 هزار تومان زندگی کنیم وقتی در حال حاظر مثل من هیچ کاری یا درآمدی از هیچ جا ندارم کمک معیشتی چه معنی دارد چرا ما را مثل دیگران بازنشست نمی کنند فکری به حال ما ایثارگران و جانبازان مخصوصا ارتش بکنید.

 

9366...0935: سلام . اقا خداوکیلی پیگیری کنید چجوری سهمیه بنزین بگیرم به بهزیستی رفتیم گفتن به ما چیزی نگفتن پلیس بعلوه 10 هم رفتیم گفتن بی خبریم پس چرا تو خبرمیگن بنزنین دادیم به کی داد ؟لطف رسیدگی کنید. ممنون

 

0585...0919: باسلام. لطفا پیامک منو بخوانید از مسئولین و از خیرین محترم خواهشمندیم به خاطر رضای خداوند کمکی کنند تا بچه هایم صاحب مسکن مهر بشوند ما از خانوادهای تهد پوشش بهزیستی هستیم نیاز شدید به مسکن مهر داریم مستاجر هستیم هیچ پولی و درآمدی نداریم بابت مسکن مهر پرداخت کنیم از لحاظ مالی و معیشتی خیلی خیلی ضعیف هستیم. ثواب دارد با تشکر فراوان

 

3783...0939: باعرض ادب و احترام، نظر به اینکه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ بنا به هر دلیل، در فروردین ماه قرار گرفته است، و با توجه به اینکه در سال گذشته کنکور مزبور در خرداد برگزار گردیده و بر طبق روال منطقی، همان موعد به تاریخ امسال انتظار میرفت ، از مسولین مربوطه خواهشمندیم این تاریخ به موعدی مناسب تر موکول گردد تا مهلت مناسب‌تری جهت اتمام دوره مطالعه متقاضیان فراهم باشد،و مناسبترین وقت همان خردادماه، پیشنهاد می گردد. لذا تقاضامندیم به این درخواست رسیدگی فرمایند تا حقی از حقوق مسلم این قشر پایمال نگردد.

 

1963...0901: باسلام خواهشمندم پیگیر صدوربخشنامه تغییر سمت آموزش و پرورش باشید. معلم ابتدایی کم دارن خیلی ها در آموزش و پرورش آمادگی آموزگاری ابتدایی رو دارند.


1963...0901: سلام بی زحمت پیگیری کنید. چرا در رتبه بندی فرهنگیان اسمی از سرایدار و نیروهای خدمات برده نشده است? پایین ترین حقوقو میگیرن مگه اونا آدم نیستند?


7580...0918: کتک زدن و بی احترامی به دانشجو توسط استاد در دانشگاه اراک. مسئولین حراست از رسیدگی به این ماجرا سر باز زدند.

 

3460...0992: چرا بر رهن و اجاره خونه در شهرستان دهدشت از توابع کهکیلویه و بویراحمد نظارتی نیست. پیگیری کنید. ماهی 600 الی 700 اجاره. شهر بن بست . درآمد مردم صفر. کارخانه. صنعت ندارد. جوانیم.کار نیست.اینهمه زمین خدا. چرا دستگاههای ذیربط کمک نمی کنند. حداقل زمین بدهند به کسانی که زمین و مسکن ندارند.و مستحق هستند. و در اولویت هستند. براساس کدملی و ثبت املاک و زمین شهری و قبوض آب و برق استعلام بگیرید.

 

3460...0990: شرکت های حفاری نفت و گاز در حومه اهواز . استان ایلام. حقوق و مزایای مهر آبان آذر پرداخت نکرد ه اند. مستآجریم. قسط داریم. پیگیری کنید.

 

3460...0990: تامین اجتماعی جدیدا" بیمه شدگان تامین اجتماعی را می فرستند کارگزاری. کارگزاری بابت هر خدمت پول میگیرد. آخه این چه کاری هست. لطفا"پیگیری کنید.

 

4808...0913: در مورد مسکن ملی،کسی که  2تا زمین داره و یک خونه ولی قولنامه دست نویس داره رفته ثبت نام کرده اما به کسی که زمین و خونه نداره نرسیده آخه چه وضعیه؟! تو استان چهار محال شهرستان کیار-شهرشلمزار این اتفاق افتاده!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار