پیامک‌های دریافتی چهارم دی ماه؛

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۱۰/۰۴

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ چهارم دی ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

ب

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهارم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2744...0913: سلام، یارانه معیشتی ما رو ماه پیش دادن ولی این ماه ندادن و وقتی به شماره 6369 پیامک میدیم میگه مهلت اعتراض تموم شده.

 

5197...0935: ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید اگر قرار است رتبه بندی بشه زودتر اعلام کنند ولی اگر مثل همیشه دروغ و وعید الکی هستش انقد زیرنویس الکی نکنن ما به اندازه کافی به خاطر حقوق و مزایای کم حرص میخوریم.

 

9747...0912: سلام. لطفا پيگير قيمت خودرو از ايرانی گرفته تا خارجی براي چی از٢٠ ميليون تا١٠٠  ميليون برای چی گران شده در تمام جوامع يا در گذشته كشور خودمون هم با افزايش قيمت بنزين قيمت ماشين ارزان می شود ولی الان به عكس شده چقدر از نجابت مردم سو استفاده ميشه پای وزير سمت رو بكشيد وسط جوابگو باشه. به خدا داريم ديوانه ميشيم ديگه. ماشين فروختم ٤٣٠ بايد همونو بخرم ٥٢٠

 

7796...0938: با سلام. لطفا درباره قیمت اجاره مغازه در بازار رضا مشهد گزارشی تهیه کنید. سالی ۱۰۰ میلیون به اجاره مغازه ها اضافه میکنن کسی هم نظارت نداره رو این کار.

 

0585...0919: باسلام ما از خانوادهای تهد پوشش بهزیستی هستیم نیاز شدید به مسکن مهر داریم مستاجر هستیم هیچ پولی و در آمدی نداریم بابت مسکن مهر پرداخت کنیم از لحاظ مالی و معیشتی خیلی خیلی ضعیف هستیم از مسئولین و خیرین محترم عاجزانه خواهشمندیم به خاطر رضای خداوند کمکی کنند تا بچه هایم صاحب مسکن مهر بشوند ثواب دارد. با تشکر فراوان

 

6402...0939: با سلام پیگیری کنید برای ما معلولان قرار بود یک سهمیه بنزین جدا قرار بدهند چی شد . به خدا برای درمان و پیگیری امور پزشکی در هر ماه مجبور هستم حداقل سه بار به مرکز استان مراجعه کنم حال با این وضعیت بنزین لیتر سه هزار تومان من معلول قطع نخاع گردنی که درآمد آنچنانی ندارم چه بکنم خواهشا پیگیری نمایید. محمد آدمی ابرقویی از شهرستان ابرکوه

 

2217...0915: در خصوص تصویب استخدام کارشناسان بیمه در جهاد با توجه به بلاتکلیفی خود ناظرین جهاد از وزارت جهاد گزارش بگیرید.

 

9706...0937: لطفا پیگیری کنید با این که کل روستاهای اطراف ما برای ساخت مسکن سیل زده ثبت نام کردن تنها روستای ما خبری نیست و از این وام مسکن سیل زدگان جا ماندیم بنده با دو بچه مدرسه خانه نداریم داخل یک اتاقیم که تخریبیه. از یکی روستاهای گلستان بچه هام میگن بابا کی برای ما خونه میسازه.

 

7579...0936: سلام و خسته نباشید خدمت دوستان زحمت کش. خواهشا در خصوص وضعیت کپسول های گاز مایع گزارشی تهیه بفرمایید.

 

7892...0938: باسلام، تقاضامندیم از گزارشگران خوب صدا و سیمای کشور، از نهوه برف روبی جاده داران به کوهرنگ رسیدگی کنند و گزارش تهیه نمایند در زمان برف روبی متاسفانه تنها عبور یک خودرو از جاده را باز میکنند با وجودی که اگر یک بلدوزر 155 یا یک بلدوزر دی هشت، اگر بیل خودش را انگل کند یک سر برود و برگردد حداقل پیاده رو یا شلدر بغل اسفالت را باز میکند که حداقل اگر کامیونی با بار سیمان که جهت ساخت سد کوهرنگ حمل می کنند اگر نقص فنی پیدا کند حداقل جاده بسته نمی شود. باتشکر از دورود لرستان

 

1824...0910: چرا جلوی وام های بانک کشاورزی را بستند خواهشا با این گرونی جلو وام ها را نبندند لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار