۹۷ کانون آگهی و تبلیغات در استان کردستان فعال هستند

در حال حاضر ۹۷ کانون آگهی و تبلیغات در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، در حال حاضر ۹۷ کانون آگهی و تبلیغات در استان کردستان مشغول فعالیت و انجام امور تبلیغات و روابط عمومی و همچنین مشاوره تبلیغاتی در خصوص جشنواره‌ها و همایش‌ها و بطور کلی برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغی کسب وکار‌ها و خدمات هستند.

فلسفه وجودی کانون‌های آگهی وتبلیغات تنظیم، تهیه، مشاوره و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی و روابط عمومی و انجام دادن سایر خدمات برای معرفی و فروش کالا و خدمات است، همچنین از جمله وظایف مهم کانون‌ها در حمایت از تولیدات داخلی، جلوگیری و عدم تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی دارد است، در ضمن تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی ندارد در بزرگراه‌ها و فرودگاه‌ها و مکان‌ها پر رفت آمد ممنوع اعلام شده است.

کانون‌های آگهی وتبلیغات ضمن رعایت ضوابط و قوانین و دستورالعمل‌های ویژه تبلیغات کشور، بایستی در انواع تبلیغات خط و نشانه‌های زبان فارسی را رعایت و در مناطق دارای اقوام و زبان‌های محلی می‌توان از خط و نشانه‌های زبان‌های محلی در تبلیغات استفاده نمود.

کانون‌های آگهی وتبلیغات در حوزه تبلیغات محیطی نباید باعث تبلیغ فرهنگ، اخلاق و رفتار غیر اسلامی و به کار گیری شیوه ها، الگو‌ها و مظاهر مبتذل بیگانه شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.